Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji
Sześć agencji złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę jej kampanii w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Agencja Euvic Media złożyła ofertę z prowizją w wysokości 0,01 proc.
Trwający od niespełna miesiąca przetarg kancelarii premiera dotyczy przeprowadzenia w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych kampanii informacyjnych realizowanych przez KPRM.
Oferty w nim złożyło sześć agencji. Każda miała zaproponować prowizję (w proc.) za kampanię o budżecie brutto zł: 10 000 zł, /
50 000 zł, / 100 000 zł, / 200 000 zł, / 300 000 zł, / 500 000 zł.
Najniższą prowizję zaproponowała agencja Euvic Media - 0,01 proc. Sigma Bis (wspólna agencja PZU i PKN Orlen) wskazała prowizję w wysokości 0,47 proc., Cityboard Media - 2,65 proc., Mastermind Media - 7,99 proc., Tarraya - 9,99 proc., Aplan Media - 10,90 proc.
Jak podaje kancelaria premiera, celem zaplanowanych przez nią kampanii społecznych będzie informowanie o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Budżet tych działań wynosi 800 tys. netto (bez VAT). Zwycięska firma będzie pracować dla KPRM do 26 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji