Grupa Euvic łączy swoje marki w Euvic Performance
Grupa Euvic konsoliduje wszystkie spółki funkcjonujące w ramach piątego filaru Performance. Tym samym FFW Communication zmienia szyld na Euvic Digital i razem z Euvic Media (dawniej ClickAd Interactive) i Euvic Effect (dawniej All4affiliate) oraz z Euvic360E-com (dawniej 360E-com) tworzą grupę o nazwie Euvic Performance.
Do tej pory w ramach grupy działały wyspecjalizowane agencje: FFW Communication (agencja digital), Re:buzz (agencja świadcząca usługi w zakresie moderacji i ochrony reputacji w sieci), Oraganic Seach (agencja SEO), ClickAd Interactive (dom mediowy), All4Affiliate (agencja performance) i 360 E-com (spółka technologiczna oferująca usługi omnichannel retargetingu).
Po rebrandingu wymienione agencje działają jako marki operacyjne: Euvic Digital, Euvic Buzz, Euvic Organic Search, Euvic Media, Euvic Effect i Euvic 360.
Zobacz: Wspólna oferta Sigma Bis i Euvic Media w przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości
Jedna marka Euvic Performance
Choć poszczególne spółki zachowają odrębność operacyjną, na rynku funkcjonować będą pod jedną parasolową marką Euvic Performance.
- Połączenie i rebranding marek funkcjonujących w filarze Euvic Performance to kolejny znaczący krok, którym realizujemy strategię Integratora 2.0. Obszar digital marketingu doskonale uzupełnia ofertę usług cyfrowych Grupy, a konsolidacja spółek w tym obszarze maksymalizuje nasze możliwości. Dzięki synergii płynącej z połaczenia doświadczenia i wiedzy eksperckiej ich zespołów Klienci Grupy Euvic otrzymają zupełnie nowe możliwości w ramach kompleksowej oferty cyfrowej transformacji i sprzedaży online – mówi Łukasz Czernecki, wiceprezes Euvic.
- W toku współpracy, naturalnie okazało się, że efektywność jest wspólnym mianownikiem naszych działań. Dlatego też zdecydowaliśmy się, żeby to właśnie efektywność stała się wyróżnikiem brandingowym naszej grupy – niezależnie od tego czy prowadzimy kampanie w mediach, zarządzamy social media, prowadzimy działania SEO czy opracowujemy strategie komunikacji podkreślamy, że na koniec zarówno nam jak i naszym klientom chodzi o efekty – podkreśla Krzysztof Małecki, partner zarządzający Euvic Digital. - Wierzę, że konsolidacja pomoże nam jeszcze sprawniej oferować nasze usługi. Liczymy także , że wkrótce uda nam się wygenerować kolejne synergie w ramach całej grupy kapitałowej, ze szczególnym uwzględniem filaru Commerce Transformation – dodaje
Zobacz: Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej zajmą się dla ministerstwa kampanią o energetyce
Euvic Performance oferuje pakiet usług marketingowych 360 stopni - od strategii, poprzez kreacje, planowanie i zakup mediów, po analizę i narzędzia MarTech pozwalające na generowanie sprzedaży online.
- Pod marką Euvic Performance tworzymy grupę podmiotów, której zadaniem jest bycie One Stop Shop. Klient nawiązując współprace z EP pod jednym dachem może być obsłużony w dowolnym zakresie usług reklamowych, mediowych i komunikacyjnych, ale jednocześnie otrzyma wszelkie wsparcie technologiczne i usługi w oparciu o najnowsze technologie martech i adtech. To połączenie wiedzy, kompetencji i ponad 22 letniego doświadczenia naszych spólek w różnych wyżej wymienionych dziedzinach daje nam możliwość oferowania rozwiązań na zupełnie nowym poziomie. Ostateczne połączenie oferowanych usług w ramach wszystkich podmiotów wydaje się naturalnym krokiem rozwoju firmy, z perspektywy klientów zaś jest gwarancją realizacji ich potrzeb na najwyższym poziomie i z oczekiwanym efektem – wskazuje Maciej Teliszewski, prezes zarządu Clickad SA (Euvic Media, Euvic Effect, Euvic360E-com).
Zobacz: Euvic Media zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Grupa Euvic w 2021 r. powiększyła się o 8 podmiotów, obecnie zatrudnia ponad 4 500 specjalistów. Grupę tworzą następujące filary biznesowe: Software Development, Body/Team Leasing i IT Infrastructure, Innovations, Performance i Commerce Transformation.
Zobacz: Euvic Media zajmie się promocją portalu dane.gov.pl
Dołącz do dyskusji: Grupa Euvic łączy swoje marki w Euvic Performance