SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ewa Chodakowska reklamuje kolejną markę odzieżową. Dalej na sportowo

Trenerka fitness Ewa Chodakowska nawiązała współpracę z Grupą CCC, w ramach której będzie m.in. współtwórczynią kolekcji marki sportowej Reebok. 

Ewa Chodakowska/fot. InstagramEwa Chodakowska/fot. Instagram

Ewa Chodakowska przez 12 lat była ambasadorką marki adidas. Współpracę zakończyła w styczniu tego roku. Oprócz swojej działalności w mediach społecznościowych, jest razem z Joanną Krupą gospodynią programu „Razem OdNowa” w TVN.

W czwartek Chodakowska poinformowała o nawiązaniu współpracy biznesowej z Grupą CCC. Ogłoszenie zbiegło się w czasie z komunikatem polskiej firmy o finiszu negocjacji z Authentic Brands Group (ABG) o pozyskanie licencji do sprzedaży kolejny marek z jej portfolio. Należą do niej  m.in. Reebok, Shaquille O’Neal i David Beckham

Zobacz: Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. “To nie miała być reklama”

Chodakowska łączy siły z CCC

„Na następne sezony łącze siły z Grupą CCC i Reebok GLOBAL …Nie będę jedynie twarzą marki.. nie będę jedynie prezentować najnowszych kolekcji… Będę współtworzyć kolekcje marki Reebok” - poinformowała swoich obserwatorów na Instagramie Chodakowska. “Mój gigantyczny partner - grupa CCC która jest licencjobiorcą marki Reebok - to ambitne, a przede wszystkim polskie przedsiębiorstwo, które rozwija sie w KOSMICZNYM TEMPIE!!!” - dodaje trenerka. 

Marka Reebok stanowi już prawie 10 proc. sprzedaży w Grupie CCC.

- Marka Reebok została fenomenalnie przyjęta przez naszych klientów - w sierpniu br. jej udział w sprzedaży szyldu CCC stanowi już blisko 10 proc., co oznacza 5-krotny wzrost rok do roku. Marki Authentic w portfolio Grupy to nie tylko wysokie zainteresowanie klientów przekładające się na dobrą sprzedaż, ale przede wszystkim świetne marże handlowe – na produktach marek Authentic wynosi ona w szyldzie CCC 74 proc., co jest wynikiem niespotykanym – podkreśla w komunikacie prezes CCC Dariusz Miłek. 

Dołącz do dyskusji: Ewa Chodakowska reklamuje kolejną markę odzieżową. Dalej na sportowo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kk
Reklama jest niestosowna, zdjęcia uprzedmiotowiają kobietę, sportowca. Mam wrażenie że oglądam reklamę erotyczną a nie marki związanej ze sportem i zdrowym trybem życia. Nie jest odpowiednia w szczególności dla kształtowania obrazu sportowca dla dzieci i młodzieży a przecież one w szczególności powszechnie korzystają z odzieży sportowej .
odpowiedź