SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

7-minutowy klip z Ewanem McGregorem i aktorami z filmów Patryka Vegi w kampanii ShowMax (wideo)

Rusza właściwa odsłona kampanii reklamowej serwisu VoD ShowMax debiutującego właśnie na polskim rynku. Głównym elementem akcji jest 7-minutowa etiuda filmowa „Czerwony punkt” w reżyserii Patryka Vegi z udziałem m.in. Ewana McGregora, Olgi Bołądź, Andrzeja Grabowskiego i Piotra Stramowskiego.

Ewan McGregor Ewan McGregor

Kampania rozpoczęła się w zeszłym tygodniu od 10-sekundowych spotów teaserowych utrzymanych w konwencji zwiastunów filmu akcji „Czerwony punkt”. W środę została udostępniona polska wersja płatnego serwisu VoD ShowMax i zaczęła się właściwa odsłona akcji.

Głównym elementem kampanii jest pełna, 7-minutowa wersja „Czerwonego punktu”, którą można obejrzeć na ShowMax. Główną rolę gra w niej Ewan McGregor, a w pozostałych występują m.in. Olga Bołądź, Andrzej Grabowski, Tomasz Oświeciński i Piotr Stramowski, znani z ostatnich filmów Patryka Vegi, który wyreżyserował spoty do akcji.

Motywem przewodnim spotów jest nuda (wynikająca z piekła wyboru, lub niemożności obejrzenia czegoś ciekawego) jako stan emocjonalny generujący niebezpieczne pomysły i popychający do negatywnych w skutkach działań. Odpowiedzią i ratunkiem przed nudą jest ShowMax.

W osobnych reklamach Ewan McGregor i Patryk Vega polecają poszczególne kategorie filmowe z oferty ShowMax, m.in. wybrane produkcje sensacyjne. Ogółem na potrzeby akcji przygotowano 38 spotów.

W kolejnym etapie akcji, który zacznie się w marcu, weźmie udział Wojciech Smarzowski.

W telewizji, kinach i internecie będą emitowane krótsze reklamy (trwające maksymalnie minutę), które zachęcają do odwiedzenia serwisu ShowMax. Działania reklamowe obejmują też outdoor i direct marketing.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Bridge2Fun, a produkcją spotów - dom produkcyjny Opus Film. Za pozyskanie Ewana McGregora do akcji i koordynację współpracy na planie filmowym odpowiadała agencja BSS Group. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD, a działania w internecie wspiera agencja Performance Media.

Bridge2Fun pozyskała to zlecenie w przetargu, wygrywając z Brasil i DDB Warszawa. - Ten projekt w pełni wykorzystał potencjał tkwiący w agencji hybrydowej i doświadczenie ludzi, którzy ją tworzą. Połączyliśmy dwa światy, reklamy i sztuki, zacierając granicę między nimi. Dzięki temu ta kampania nie jest już tylko kampanią reklamową. Stworzyliśmy wartościową treść i dzięki temu sięgamy dalej, odpowiadając na zmieniające się potrzeby odbiorców - komentuje Rafał Baran, prezes Bridge2Fun.

Dołącz do dyskusji: 7-minutowy klip z Ewanem McGregorem i aktorami z filmów Patryka Vegi w kampanii ShowMax (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eh
Już w kwietniu na Showmax będzie "Smoleńsk". Czyli ja podziękuję.
0 0
odpowiedź
User
Amator
Rafał wraz z Zespołem 👍👍👍

0 0
odpowiedź
User
Computerfreak
Dziś była konferencja ludzi z Showmax. A gdzie wasza relacja? No cóż, jak się od kilku lat nieustannie szuka reportera, a nikogo nie zatrudnia, to trudno o newsy.
0 0
odpowiedź