Exim Tours zatrudnia dentsu X i Must Be Loud
Biuro podróży Exim Tours rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Agencja dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline.
W sierpniu Exim Tours pogłębi wiedzę o rynku i klientach. Potwierdzi insighty konsumenckie w badaniach jakościowych i ilościowych. Wnioski posłużą do przygotowania strategii marketingowej, mediowej oraz platformy komunikacji. Wszystko dla redefinicji marki i budowy efektywnej komunikacji wspierającej wizerunek i sprzedaż Touroperatora.
- Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku - mówi Marcin Małysz, prezes zarządu Exim Tours Polska.
Na jesień zaplanowana jest kampania Exim Tours w nowej odsłonie. „Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami - komentuje Marcin Tobiasz, marketing manager Exim Tours.
Exim Tours w tym roku obchodzi 30-lecie działalności. Od 2012 roku jest częścią Der Touristik Group.
Dołącz do dyskusji: Exim Tours zatrudnia dentsu X i Must Be Loud