„Exklusiv” z nowym layoutem i układem
Majowy numer miesięcznika „Exklusiv” (Valkea Media) ukazał się w piątek 14 maja br. w nowej szacie graficznej oraz ze zmienionym układem i zawartością. Zmienił się również dyrektor artystyczny tytułu.
- Nowy układ pisma jest bardziej logiczny, łatwiej po nim się poruszać – mówi nam Hanna Rydlewska, redaktor naczelna „Exklusiv”. W magazynie zrezygnowano z nazw działów z przedrostkiem „Ex”, teraz nazywają się one „Rozbieg”, „Wybieg”, „Grube”, „Podkład” i „Drobne”. Wśród nowych rubryk, które pojawiły się w piśmie, są m.in. „Kontekst” prezentujący trendy w modzie z komentarzem oraz „Strona” będąca przeglądem blogów o modzie. W odświeżonym logo magazynu nie jest eksponowana już litera X.
Za opracowanie nowej szaty graficznej „Exklusiv” odpowiadał Jakub „Pionty” Jezierski, który został dyrektorem artystycznym miesięcznika na numery majowy i czerwcowy. W przeszłości pracował on w takich tytułach jak „Fluid”, „A4” czy „Fashion Magazine”. Jednocześnie do redakcji dołączyła grafik Emilia Nyka, która będzie dyrektorem artystycznym „Exklusiv” od lipca br. Nyka związana była wcześniej z „Twoim Stylem” i „Dom & Wnętrze”. Dotychczasowy dyrektor artystyczny „Exklusiv” Karol Tyczyński rozstał się z tytułem.
Majowy numer pisma ukazał się w większej niż zwykle objętości wynoszącej 104 strony, ale objętość miesięcznika ma pozostać nadal na poziomie 96 stron. Bez zmian pozostała cena pisma (7,50 zł) i jego nakład (łącznie 65 tys. egz.).
Odświeżone wydanie „Exklusiv” wspiera kampania na zewnętrznych nośnikach reklamowych firmy Stroer (billboardach i infoscreenach w warszawskim metrze). Kreację i mediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: „Exklusiv” z nowym layoutem i układem