SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Exklusiv” z nowym layoutem i układem

Majowy numer miesięcznika „Exklusiv” (Valkea Media) ukazał się w piątek 14 maja br. w nowej szacie graficznej oraz ze zmienionym układem i zawartością. Zmienił się również dyrektor artystyczny tytułu.

 - Nowy układ pisma jest bardziej logiczny, łatwiej po nim się poruszać – mówi nam Hanna Rydlewska, redaktor naczelna „Exklusiv”. W magazynie zrezygnowano z nazw działów z przedrostkiem „Ex”, teraz nazywają się one „Rozbieg”, „Wybieg”, „Grube”, „Podkład” i „Drobne”. Wśród nowych rubryk, które pojawiły się w piśmie, są m.in. „Kontekst”  prezentujący trendy w modzie z komentarzem oraz „Strona” będąca przeglądem blogów o modzie. W odświeżonym logo magazynu nie jest eksponowana już litera X.

Za opracowanie nowej szaty graficznej „Exklusiv” odpowiadał Jakub „Pionty” Jezierski, który został dyrektorem artystycznym miesięcznika na numery majowy i czerwcowy. W przeszłości pracował on w takich tytułach jak „Fluid”, „A4” czy „Fashion Magazine”. Jednocześnie do redakcji dołączyła grafik Emilia Nyka, która będzie dyrektorem artystycznym „Exklusiv” od lipca br. Nyka związana była wcześniej z „Twoim Stylem” i „Dom & Wnętrze”. Dotychczasowy dyrektor artystyczny „Exklusiv” Karol Tyczyński rozstał się z tytułem.

Majowy numer pisma ukazał się w większej niż zwykle objętości wynoszącej 104 strony, ale objętość miesięcznika ma pozostać nadal na poziomie 96 stron. Bez zmian pozostała cena pisma (7,50 zł) i jego nakład (łącznie 65 tys. egz.).

Odświeżone wydanie „Exklusiv” wspiera kampania na zewnętrznych nośnikach reklamowych firmy Stroer (billboardach i infoscreenach w warszawskim metrze). Kreację i mediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: „Exklusiv” z nowym layoutem i układem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
bardzo ładna okładka. Zastanawia mnie jednak tak duży nakład Exlusiva.
odpowiedź
User
Wacek
okładka faktycznie ładna. ale czy pismo warto kupić tylko z tego powodu? Same zdjęcia to za mało. Czy jest coś oryginalnego do poczytania?
odpowiedź
User
Wujek
Kolorowe magazyny, szczególnie dla tego segmentu to kompletny przeżytek. Exclusive dobrze sobie radził tylko ze względu na zamkniętą dystrybucją i wynikającą z niej możliwość reklamowania wódy i fajek. W kioskach nikt raczej tego nie kupuje a tytuł nie jest w ZKDP.
odpowiedź