SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Exklusiv” z nowym layoutem i układem

Majowy numer miesięcznika „Exklusiv” (Valkea Media) ukazał się w piątek 14 maja br. w nowej szacie graficznej oraz ze zmienionym układem i zawartością. Zmienił się również dyrektor artystyczny tytułu.

 - Nowy układ pisma jest bardziej logiczny, łatwiej po nim się poruszać – mówi nam Hanna Rydlewska, redaktor naczelna „Exklusiv”. W magazynie zrezygnowano z nazw działów z przedrostkiem „Ex”, teraz nazywają się one „Rozbieg”, „Wybieg”, „Grube”, „Podkład” i „Drobne”. Wśród nowych rubryk, które pojawiły się w piśmie, są m.in. „Kontekst”  prezentujący trendy w modzie z komentarzem oraz „Strona” będąca przeglądem blogów o modzie. W odświeżonym logo magazynu nie jest eksponowana już litera X.

Za opracowanie nowej szaty graficznej „Exklusiv” odpowiadał Jakub „Pionty” Jezierski, który został dyrektorem artystycznym miesięcznika na numery majowy i czerwcowy. W przeszłości pracował on w takich tytułach jak „Fluid”, „A4” czy „Fashion Magazine”. Jednocześnie do redakcji dołączyła grafik Emilia Nyka, która będzie dyrektorem artystycznym „Exklusiv” od lipca br. Nyka związana była wcześniej z „Twoim Stylem” i „Dom & Wnętrze”. Dotychczasowy dyrektor artystyczny „Exklusiv” Karol Tyczyński rozstał się z tytułem.

Majowy numer pisma ukazał się w większej niż zwykle objętości wynoszącej 104 strony, ale objętość miesięcznika ma pozostać nadal na poziomie 96 stron. Bez zmian pozostała cena pisma (7,50 zł) i jego nakład (łącznie 65 tys. egz.).

Odświeżone wydanie „Exklusiv” wspiera kampania na zewnętrznych nośnikach reklamowych firmy Stroer (billboardach i infoscreenach w warszawskim metrze). Kreację i mediaplan przygotował wydawca we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: „Exklusiv” z nowym layoutem i układem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
bardzo ładna okładka. Zastanawia mnie jednak tak duży nakład Exlusiva.
0 0
odpowiedź
User
Wacek
okładka faktycznie ładna. ale czy pismo warto kupić tylko z tego powodu? Same zdjęcia to za mało. Czy jest coś oryginalnego do poczytania?
0 0
odpowiedź
User
Wujek
Kolorowe magazyny, szczególnie dla tego segmentu to kompletny przeżytek. Exclusive dobrze sobie radził tylko ze względu na zamkniętą dystrybucją i wynikającą z niej możliwość reklamowania wódy i fajek. W kioskach nikt raczej tego nie kupuje a tytuł nie jest w ZKDP.
0 0
odpowiedź