SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Fabryka gwiazd' zarobiła dla Polsatu 54,8 mln złotych

"Fabryka gwiazd" nie poprawiła wyników Polsatu. Piątkowe gale na żywo śledziło 2,17 mln widzów, zaś codzienne programy nieco ponad 700 tys. osób. Na emisji reklam wokół formatu stacja zarobiła cennikowo 54,8 mln złotych.

Relacje z akademii "Fabryki gwiazd" stacja pokazywała o 13.00 i 17.30. Te pierwsze miały średnio 333 tys. widzów oraz 8,7 proc. udziału w rynku. Natomiast programy o 17.30 oglądało 703 tys. widzów, co dało Polsatowi zaledwie 6,65 proc. udziału w rynku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych za zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Wydanie AMR SHR% SHR% (16-49)
13.00 333379 8,70% 12,33%
17.30 703558 6,65% 9,95%


Zarówno podczas emisji odcinków o 13.00 jak i 17.30 nadawca zajmował czwartą pozycję na rynku.
13.00 AMR SHR%
TVP1 966246 25,26%
TVN 537557 14,05%
TVP2 494471 12,93%
POLSAT 333379 8,70%


17.30 AMR SHR%
TVP1 4605889 43,48%
TVN 2123262 20,04%
TVP2 716690 6,77%
POLSAT 703558 6,65%

Piątkowe gale na żywo "Fabryki gwiazd" przyciągnęły 2,17 mln widzów i zapewniły stacji 14,98 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,23 proc. udziału w grupie 16-49.

20.00 AMR SHR % SHR % (16-49)
19-09-2008 3130398 23,43% 24,30%
26-09-2008 2506588 18,24% 19,75%
03-10-2008 1879336 13,42% 16,35%
10-10-2008 1828850 13,06% 16,21%
17-10-2008 2066984 14,27% 17,97%
24-10-2008 1846551 11,86% 13,52%
31-10-2008 1939939 13,45% 15,43%
07-11-2008 2255766 15,24% 16,44%
14-11-2008 1676057 11,05% 12,17%
21-11-2008 2048523 13,62% 16,41%
28-11-2008 1742832 11,61% 12,79%
05-12-2008 2545373 17,30% 21,17%
średnio 2166480 14,98% 17,23%


Liderem pasma był TVN, który emitował filmy fabularne (3,33 mln widzów, 23,04 proc. udziału). Druga lokata z 19,38 proc. udziału przypadła TVP2 ("Gwiazdy tańczą na lodzie"), zaś trzecia do TVP1 ( 18,7 proc. udziału, filmy fabularne).

20.00 AMR SHR%
TVP1 3326428 23,04%
TVP2 2798780 19,38%
TVP1 2700924 18,70%
POLSAT 2166480 14,98%


Program oglądały głównie kobiety (63,78 proc.). Wśród widowni dominowali mieszkańcy wsi oraz małych miast.


ADH % AFF
Mężczyźni 36,22% 75
Kobiety 63,78% 123
4-9 3,69% 59
10-15 8,29% 109
16 - 19 6,80% 110
20 - 24 7,70% 87
25 - 29 8,58% 101
30 - 34 8,31% 106
35 - 39 5,93% 88
40 - 44 7,55% 115
45 - 49 8,58% 111
50 - 54 9,42% 115
55 - 59 9,40% 131
60+ 15,75% 86
Wieś 42,70% 111
< 50 tys. 20,09% 85
50-100 tys. 8,65% 97
100-200 tys. 11,02% 138
> 200 tys. 17,53% 84
Top management 5,61% 68
Pracownicy szczebla średniego 13,76% 102
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,80% 91
Emeryci 28,22% 109
Inne 34,62% 105
Podstawowe 52,82% 120
Średnie 27,22% 90
Wyższe 7,98% 67
Inne 11,98% 87

Program produkowała firma Endemol Polska. Decyzja o przyszłości formatu jeszcze nie zapadła.

Dołącz do dyskusji: 'Fabryka gwiazd' zarobiła dla Polsatu 54,8 mln złotych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl