Facebook wprowadza platformę Instant Articles do Messengera
Facebook poinformował, że uruchomił platformę Instant Articles w komunikatorze Messenger. To kolejny kanał dystrybucji, w którym wydawcy mogą dotrzeć ze swoimi treściami do odbiorców.
O dostępności platformy Instant Articles w komunikatotrze Messnger poinformował na swoim profilu w serwisie Davic Marcus, szef Messengera.
Marcus ogłosił, że Facebook rozszerzył rzeszę odbiorców treści za pośrednictwem Instant Articles o 900 mln użytkowników mobilnego komunikatora.
Marcus zaznacza, że każdy materiał opublikowany w Messengerze za pomocą Instant Articles zostanie oznaczony odpowiednią ikoną pozwalającą na szybkie dotarcie do pełnej treści od wydawcy.
Na razie nie są znane bliższe szczegóły dotyczące obecności Instant Articles w komunikatorze Facebooka. Choć rozwiązanie zdobywa wśród wydawców coraz większą popularność, to w Polsce podchodzą oni do Instant Articles wciąż z dystansem.
Dołącz do dyskusji: Facebook wprowadza platformę Instant Articles do Messengera