Festiwal Pizzy promuje Pizza Hut (wideo)
W Pizza Hut ruszyła promocja Festiwal Pizzy. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez agencje Red8 Communications Group i Solski Burson-Marsteller oraz dom mediowy OMD Media Directions.
W ramach Festiwalu Pizzy każdy klient Pizza Hut, płacąc 22 zł, może do woli próbować wszystkich rodzajów i smaków proponowanych przez kelnera. Nie musi zamawiać całej pizzy, tylko pojedynczy kawałek, a następnie wybrać inną. Specjalnie oddelegowani kelnerzy nie tylko obsługują gości, lecz również odpowiadają na ich każde pytanie dotyczące menu.
Promocji – zaplanowanej do 4 kwietnia lub wyczerpania zapasów – towarzyszy kampania reklamowa, w której grupa znajomych podczas Festiwalu Pizzy odkrywa nowe smaki. Akcja obejmuje telewizję (Polsat, kanały tematyczne Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Style, TV4, stacje z pakietu At Media i Discovery), materiały POS (plakaty, insert promocyjny w menu) oraz internet (niedawno uruchomiony fanpage Pizzy Hut na Facebooku, strona PizzaHut.pl)
Kampanię przygotowały agencja reklamowa Red8 Communications Group (adaptacja reklamy telewizyjnej i materiałów POS), dom mediowy OMD Media Directions (zakup i planowanie mediów) oraz agencja Solski Burson-Marsteller (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: Festiwal Pizzy promuje Pizza Hut (wideo)