Filip Beźnicki: z Saatchi&Saatchi do Havas Media Group
Havas Media Group utworzyła nowe stanowisko digital strategy director, które od 1 lipca obejmie Filip Beźnicki.
Filip Beźnicki jako digital strategy director w zespole Havas Intelligence zajmie się tworzeniem strategii digitalowych dla klientów HMG w oparciu o nowy sieciowy proces strategiczny MX oraz badanie i filozofię Meaningful Brands. Ponadto będzie ściśle współpracować z Dominikiem Wałęgą, chief digital officerem, w celu budowania kompleksowej oferty komunikacji w digitalu.
Beźnicki będzie raportować bezpośrednio do Alicji Cybulskiej - chief strategy officer.
– Podoba nam się holistyczne spojrzenie Filipa na komunikację, całościowe spojrzenie na marki klienta: od odpowiedniego insightu, poprzez pozycjonowanie, dobór komunikatu, odpowiednie touchpointy, kończąc na ekspozycji produktu w punkcie sprzedaży zwłaszcza online oraz to, jak odkrywa przed klientami potencjał digitalu – często wychodząc w swoich rekomendacjach poza schematy angażujące uwagę konsumenta, które jednak w pełni przekładają się na realizację wyników biznesowych - komentuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Filip Beźnicki przez ostatnie cztery lata pracował w agencji Saatchi&Saatchi, ostatnio na stanowisku digital growth director.
Karierę zaczął w Starcomie, następnie przez 3 lata w Next Agency zajmował się tworzeniem strategii komunikacji, a. W swojej karierze miał okazje prowadzić projekty dla takich klientów jak Coca Cola, T-Mobile, IKEA, Microsoft, MARS czy Jacobs. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, a na swoim koncie ma m.in. takie nagrody jak: Cannes Lions, Effie czy Mixx Awards.
Dołącz do dyskusji: Filip Beźnicki: z Saatchi&Saatchi do Havas Media Group