Flashscore z nową identyfikacją wizualną i hasłem "Game changing numbers" (wideo)
Aplikacja mobilna Flashscore i strona internetowa Flashscore.pl, prezentujące sportowe wyniki na żywo z ponad 40 dyscyplin, mają nową identyfikację wizualną oraz nowe hasło "Game changing numbers".
Jesienią 2021 r. uruchomione zostały wersje beta stron i aplikacji Flashscore w 4 wybranych krajach. Dzięki temu firma uzyskała oceny od tysięcy użytkowników. Jak zapewnia, w zdecydowanej większości były one pozytywne.
Teraz Flashscore wprowadza nową identyfikację wizualną we wszystkich 47 krajach, w których funkcjonuje, w tym w Polsce.
Zmiany obejmują nowe pozycjonowanie marki, projekt wizualny, nowe logo, a także nowe spersonalizowane cyfry, inspirowane tablicami wyników na stadionach. Powstało też nowe hasło: "Game changing numbers".
Ponadto, zmienona została kolorystyka stron internetowych i aplikacji mobilnych Flashscore. Zrezygnowano z rozróżniania poszczególnych dyscyplinach sportowych za pomocą kolorów. W nowej odsłonie stron i aplikacji poszczególne sporty zyskały reprezentację w postaci czytelnych ikon.
Autorem nowej identyfikacji wizualnej Flashscore jest DesignStudio z siedzibą w Londynie, które w swoim portfolio ma stworzenie identyfikacji wizualnych dla Champions League i Premier League.
Jak podaje Livesport, czeska firma technologiczna, do której nalezy Flashscore, z serwisu na całym świecie korzysta ponad 100 mln użytkowników miesięcznie. W 2021 r. liczba pobrań aplikacji na urządzenia mobilne przekroczyła 100 mln. Polska witryna internetowa i aplikacja mobilna są odwiedzane przez ponad 3 mln użytkowników miesięcznie, z czego ponad 2 mln pobrało aplikację na swoje urządzenia mobilne.
Dołącz do dyskusji: Flashscore z nową identyfikacją wizualną i hasłem "Game changing numbers" (wideo)