Fleishman-Hillard: nowe usługi działu digital
Dział digital agencji public relations Fleishman-Hillard wprowadził do swojej oferty nową usługę o nazwie Digital Blueprint Workshop.
Digital Blueprint Workshop to warsztaty, podczas których firmy - przy udziale i facylitacji konsultantów Fleishman-Hillard - wypracowują strategię obecności marki w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.
Formuła warsztatów pozwala na połączenie wiedzy o firmie, jej potencjale i celach komunikacyjnych (jaką wnoszą przedstawiciele firmy) ze spojrzeniem oraz wiedzą konsultantów Fleishman-Hillard. Istnieje także możliwość zaproszenia na warsztaty międzynarodowych strategów internetowych z zagranicznych oddziałów Fleishman-Hillard.
W ofercie działu digital warszawskiego biura Fleishman-Hillard pojawiły się ostatnio również takie usługi jak Digital Anatomy i Digital Audit, czyli badania wizerunku i obecności w internecie marki, firmy bądź istotnego dla niej zagadnienia.
Dołącz do dyskusji: Fleishman-Hillard: nowe usługi działu digital