Formaty TVN będą promowane w internecie i na billboardach
Telewizja TVN w kampanii jesiennej ramówki silnie postawi na internet. Stacja swoje najważniejsze formaty znów będzie promować także na billboardach.
Outdoor wykorzystany zostanie do promocji nowego serialu “Wawa Non Stop”, a także wracających na antenę programów rozrywkowych “MasterChef” i “Mam talent!”. Pierwsze billboardy zawisną z początkiem września br.
Wcześniej, bo już w drugiej połowie sierpnia, rozpocznie się kampania internetowa. W sieci promowane będą wszystkie główne pozycje z pasma prime-time stacji. Tak jak wiosną, w działaniach wykorzystane zostaną formaty rich media dobrane pod kątem zasięgu i grupy docelowej.
Uzupełniająco w kampanii wykorzystana zostanie też prasa, gdzie pojawią się reklamy formatu “Wawa Non Stop”.
Poza tym będą prowadzone działania niestandardowe oraz autopromocyjne. Od 8 sierpnia br. TVN emituje teaser spotu wizerunkowego (obejrzyj go), natomiast sam spot pojawi się na antenie 1 września br.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu TVN. Media zaplanował dom mediowy Mediacom, który od lipca pracuje dla stacji (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Formaty TVN będą promowane w internecie i na billboardach