SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Foteliki Ramatti 'chronią to, co najcenniejsze'

Pod hasłem "Chronimy to, co najcenniejsze" ruszyła kampania reklamowa samochodowych fotelików dziecięcych Ramatti. Akcja jest prowadzona w prasie skierowanej do rodziców.

Startująca właśnie kampania reklamowa samochodowych fotelików dziecięcych Ramatti podkreśla wprowadzone w nich krzyżowe zapięcia pasów i nowy system mocowania. Akcja prowadzona pod hasłem "Chronimy to, co najcenniejsze" opisuje te rozwiązania jako "rewolucję na rynku fotelików".

ramatti

Kampania jest prowadzona w czasopismach skierowanych do rodziców, a wkrótce obejmie również internet. Strategię marketingową i kreację na jej potrzeby przygotowała agencja Zoom Advertising.

Dołącz do dyskusji: Foteliki Ramatti 'chronią to, co najcenniejsze'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl