Fox Entertainment kupuje od WarnerMedia markę medialną TMZ
Koncern Fox Entertainment przejął amerykańską markę rozrywkową TMZ od należącej do AT&T firmy WarnerMedia. Kwoty transakcji nie ujawniono, spekuluje się o co najmniej 50 milionach dolarów.
Fox nabył wszystkie aktywa TMZ, obejmujące serwis TMZ.com, programy TMZ i TMZ LIVE, które są emitowane w 18 sieciach należących do Fox Television Stations, stronę sportową TMZ Sports i program telewizyjny TMZ Sports o nazwie FS1, a także działność eventową związaną z organizacją tras koncertowych gwiazd w Los Angeles i Nowym Jorku.
Ponadto w ręce nowych właścicieli trafią popularny serwis o show-biznesie TMZ.com oraz TooFab.com, platforma poświęcona celebrytom i kulturze.
Redaktor naczelny Harvey Levin, który współtworzył TMZ od 2005 roku wraz z nieżyjącym już Jimem Paratore, pozostanie przy firmie i nadal będzie nadzorował jej bieżącą działalność. Podlega prezesowi Fox Entertainment ds. rozrywki, Robowi Wade'owi.
Obecnie należący do telekomu AT&T koncern WarnerMedia (w jego skład wchodzą m.in. CNN, HBO i Warner Bros.) przygotowuje się do fuzji z Discovery, właścicielem m.in. TVN. Szefem połączonego podmiotu ma być David Zaslav, obecnie CEO w Discovery.
Dołącz do dyskusji: Fox Entertainment kupuje od WarnerMedia markę medialną TMZ