Fox i National Geographic z globalną kampanią serialu „Kosmos” (wideo)
Fox International Channels (FIC) oraz National Geographic Channels International (NGCI) ogłosiły premierę nowego serialu „Kosmos”. Będzie on nadawany jednocześnie w ponad 200 kanałach należących do FIC na świecie, w tym samym czasie co w USA.
„Kosmos” jest opowieścią o odkrywaniu praw natury oraz o tym, jak dotychczas ludzie określali przestrzeń i czas. Produkcja w innowacyjny sposób opowiada o dziejach wszechświata, a poważne koncepcje naukowe przekładając na prosty język.
Serial składa się z 13 odcinków. Producentem wykonawczym, autorem scenariusza i reżyserem jest Ann Druyan, zaś drugim producentem wykonawczym Seth MacFarlane („Family Guy: Głowa rodziny”, „Ted”).
Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany na wszystkich 90 kanałach National Geographic Channel, które są dostępne w 180 krajach, a także na dodatkowych 120 kanałach z rodziny Fox w 125 krajach, dzięki czemu będzie to największa w historii telewizji premiera serialu. Premierę w USA zapowiedziano 9 marca, dzień później pierwszy odcinek wyemituje National Geographic Channel. Pozostałe 12 odcinków będzie emitowanych wyłącznie na National Geographic Channel.
W Polsce premiera serii odbędzie się w niedzielę 16 marca, o godzinie 22:00 na National Geographic Channel i Fox.
Nowemu serialowi „Kosmos” będzie towarzyszyła szeroko zakrojona, globalna kampania marketingowa, obejmująca zarówno reklamę telewizyjną przygotowaną przez zespół kreatywny Fox w USA, jak i materiały opracowane na potrzeby innych mediów, m.in. internetu.
Ponadto 10 lutego w Londynie Ann Druyan oraz znany astrofizyk i gospodarz programu Dr Neil deGrasse Tyson rozpoczęli globalne działania promocyjne serialu, w ramach których odwiedzą cztery kontynenty. Następnymi przystankami na ich trasie będą Singapur i Sydney, a 20 lutego zawitają do miasta Meksyk.
Dołącz do dyskusji: Fox i National Geographic z globalną kampanią serialu „Kosmos” (wideo)