Frosta kolejny raz "mówi jak jest" (wideo)
Marka produktów mrożonych Frosta wraca z kolejną odsłoną kampanii reklamowej "Mówimy jak jest". Przygotowały ją Heimat Hamburg, TBWA i Zenithoptimedia.
W nowych spotach marka podkreśla zalety swoich produktów - brak dodatków do żywności oraz fakt, że produkty rybne powstają z dzikich ryb mrożonych tuż po połowie, z certyfikatem MSC.
W spotach promowana jest m.in. ryba z pieca w wersji z brokułami. Spoty emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat). Równolegle prowadzona będzie kampania na YouTube, Facebooku oraz na platformach VOD (ipla.tv, onet.pl i player.pl). Działania potrwają do początku grudnia.
Kreacje spotów oparte są na koncepcie niemieckiej agencji Heimat Hamburg, a ich adaptacją i produkcją w Polsce zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Zenithoptimedia.
Pierwsza odsłona kampanii "Mówimy jak jest" ruszyła jesienią ubiegłego roku. Przygotowały ją agencje TBWA, Zenithoptimedia, Jbcomm i OTO. Kolejna odsłona została zaprezentowana zimą tego roku.
Dołącz do dyskusji: Frosta kolejny raz "mówi jak jest" (wideo)