Funai: Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata
W internecie i na outdoorze trwa kampania reklamowa telewizorów Funai. W ramach akcji prowadzony jest świąteczny konkurs.
Kreacja kampanii reklamowej telewizorów Funai opiera się na wizerunku japońskiej dziewczyny w kimono symbolizującej orientalne piękno. Natomiast hasło akcji: "Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata" podkreśla niezawodność i wysoką jakość tych urządzeń. W ramach kampanii na stronie internetowej funai.pl trwa świąteczny konkurs, w którym do wygrania jest 200 białych telewizorów Funai serii LT7 i kupony rabatowe na zakupy w sklepie internetowym firmy.
Akcja od 16 listopada jest prowadzona na outdoorze (billboardy w ok. 40 miastach) oraz w internecie (serwisy tematyczne Onetu, m.in. swieta.onet.pl i sport.onet.pl). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca roku - przygotowała agencja Interactive Solutions, natomiast planowaniem i zakupem mediów firma Funai zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Funai: Stworzony w Japonii. Przyjemność na lata