Fundacja Słonie na Balkonie ze spotem o zdrowiu psychicznym dzieci
Agencja DDB Warszawa przygotowała dla Fundacji Słonie na Balkonie nowy spot. Zwrócono w nim uwagę na zdrowie psychiczne dzieci.
W nowym spocie Fundacja Słonie na Balkonie zwraca uwagę na zdrowie psychiczne dzieci nie bez powodu - niemal 150 z nich w zeszłym roku odebrało sobie życie. To tyle, ile mieści się w pięciu 30-osobowych klasach.
Kampania otwiera debatę o tym jak pomagać dzieciom zmagającym się z kryzysami psychicznymi, gdzie i jak znaleźć bezpłatną pomoc. Rozpoczyna oddolną żałobę, po to, żeby tej prawdziwej nie ogłaszać nigdy więcej.
– Kreatywność w kampaniach społecznych ma ogromne znaczenie, bo pozwala, by osobista tragedia została usłyszana przez wielu. Żałoba 146 rodzin to żałoba nas wszystkich, a brak szybkich zmian w opiece psychiatrycznej może dotknąć i nas osobiście w przyszłości – mówi Zuza Duchniewska-Sobczak, chief creative officer DDB Warszawa.
Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajął się OMD Poland. Za obsługę PR i influencerów odpowiada K+Group, za produkcję spotu - Papaya Films, za postprodukcję - RIOdePost.
Dołącz do dyskusji: Fundacja Słonie na Balkonie ze spotem o zdrowiu psychicznym dzieci