G+J łączy działy marketingu 'Gali' i 'Glamour'
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało o połączeniu działów marketingu tygodnika "Gala" i miesięcznika "Glamour".
Jak informuje nas Magda Bulera, PR manager G+J Polska, powodem połączenia obu działów jest chęć osiągnięcia synergii między oboma pismami ("Gala" i "Glamour" to tytuły ulokowane tym samym segmencie luksusowym, mające tego samego dyrektora wydawniczego i wydawcę). Dzięki operacji zwiększy się też elastyczność we współpracy z klientami i nastąpi usprawnienie przepływu informacji.
Połączonym działem pokieruje jako senior brand manager Katarzyna Ryciak, która dotychczas pełniła tę funkcję w dziale marketingu "Glamour". W zespole marketingowym obu tytułów znajdą się jeszcze dwa brand managerki: Joanna Cywińska (wcześniej w "Gali") i Karolina Siewierska-Kołodziej (wcześniej w "Glamour"). Natomiast Agnieszka Brzezińska, dotychczas senior brand manager "Gali", rozstała się z wydawnictwem.
Dołącz do dyskusji: G+J łączy działy marketingu 'Gali' i 'Glamour'