Garage promuje się akcją muzycznym w Nocnym Markecie
Trwa pięciomiesięczna aktywacja marki Garage należącej do portoflio Carlsberg Polska w warszawskim Nocnym Markecie. W ramach akcji odbywają się m.in. warsztaty DJ-skie i imprezy.
Jest to pierwsza tak szeroka współpraca reklamowa marki piwnej w siedmioletniej historii tego miejsca.
W ramach aktywacji planowane jest m.in. 20 eventów muzycznych – do tej pory zagrały takie gwiazdy muzyki elektronicznej jak Young Majli czy Eltron, założyciel wytwórni Dom Trojga. Muzyczne Czwartki z Garage odbywają się co tydzień od godziny 20 do 24.
W strefie marki znajduje się też dedykowany, brandowany mural za DJ-ką oraz kolorowe neony w przestrzeni Nocnego Marketu.
W ramach aktywacji trwa też promocja 1+1 Garage – kup 1 Garage na Nocnym Markecie, a drugi otrzymasz gratis.
Dodatkowo marka organizuje też otwarte warsztaty DJ-skie – na Nocnym Markecie oraz w formule online. Na takich warsztatach młodzi adepci sztuki didżejskiej mogą spróbować swoich pierwszych kroków na profesjonalnym sprzęcie u boku doświadczonego DJ-a Avtomata. W ten sposób marka Garage kontynuuje pozycjonowanie się w roli eksperta od dobrej zabawy i wysokoenergetycznej muzyki elektronicznej.
Aktywacja wsparta jest komunikacją w kanałach social media.
Za współpracę z Nocnym Marketem: organizację strefy, warsztatów DJ’skich, nagranie contentu na social media marki odpowiada dział projektów niestandardowych Reprise, za planowanie mediów odpowiada Initiative (agencje należą do Mediabrands).
Dołącz do dyskusji: Garage promuje się akcją muzycznym w Nocnym Markecie