Gazeta.pl zbudowała nowy pion. Nie będzie czwartego zastępcy naczelnego
Portal Gazeta.pl (Agora) na razie nie zatrudni czwartego zastępcy redaktora naczelnego, który miał kierować działem Nowe Trendy. W zespole dziennikarskim tego pionu, który tworzył się od jesieni, znaleźli się Grzegorz Wysocki, Marta Nowak i Dominik Szczepański - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Pion Nowe Trendy zaczął powstawać jesienią ub.r. Idea było tworzenie kreatywnych treści niestandardowych, eksperymentowanie z formami dziennikarskimi oraz nowatorskim podejściem do aktualnych wydarzeń. Redaktor naczelny Gazeta.pl Rafał Madajczak na swoich mediach społecznościowych opublikował wpisy zachęcające do dołączenia do nowego działu.
- W pionie Nowych Trendów w redakcji Gazeta.pl pracuje w tej chwili kilka osób, m.in. Grzegorz Wysocki, ubiegłoroczny laureat nagrody Grand Press w kategorii Wywiad, Marta Nowak, dziennikarka związana wcześniej m.in. z ASZdziennikiem, a także Dominik Szczepański, autor eko śledztw Gazeta.pl - informuje nas biuro prasowe Agory.
W ramach swoich działań dziennikarze pionu Nowych Trendów podejmują różnorodne tematy, a ich materiały publikowane są w różnych serwisach z portfolio Gazeta.pl, a także na profilach redakcji w mediach społecznościowych. W tym dziale powstał tekst o nieprzejrzystych wydatkach Lasów Państwowych czy tiktokowo-portalowy format „Dorosłe rzeczy” opisujący udział w kursie podrywu.
Gazeta.pl chciała jesienią ub..r. zatrudnić czwartego zastępcę naczelnego Gazeta.pl, który miał kierować pionem Nowe Trendy, ale to ostatecznie nie nastąpiło. Było to jeszcze przed ogłoszeniem zwolnień grupowych w Agorze. W połowie listopada ub.r. spółka porozumiała się z działającą w w niej „Solidarnością” co do warunków zwolnień obejmujących do 84 pracowników.
- Zespół Nowych Trendów pracuje z Rafałem Madajczakiem, redaktorem naczelnym Gazeta.pl - podaje biuro prasowe wydawnictwa.
W lutym br. serwisy internetowe Agory miały 18,6 mln użytkowników (dane z Mediapanelu).
W czwartym kwartale ub.r. przychody grupy Agora zmalały o 5,9 proc. do 331 mln zł, z czego sprzedaż reklam spadła o 10 proc., a biletów w kinach Helios o 9 proc. Całoroczna strata netto firmy sięgnęła 105,7 mln zł, prawie połowa wynika ze zrealizowanych przez firmę odpisów.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl zbudowała nowy pion. Nie będzie czwartego zastępcy naczelnego