Gazeta.pl organizuje Startup Fest
Gazeta.pl organizuje Startup Fest, podczas którego prezentowane będą najciekawsze pomysły na biznes w branży internetowej.
Impreza odbędzie się w dniach 11-12 października br. Dla zwycięskiego startupu przewidziano nagrodę pieniężną w wysokości 50 tys. zł oraz kampanię reklamową w internecie o wartości 100 tys. zł. Fundatorem nagrody jest Agora.
Uczestnicy Startup Fest będą mogli skonsultować swoje projekty na biznes w internecie z gronem tzw. mentorów, składającym się z przedstawicieli branży internetowej z doświadczeniem w różnych dziedzinach - od twórców biznesów po ich komentatorów (lista mentorów: startupfest.pl). Mentorzy będą również pełnili rolę jury, które wyłoni najlepszy startup. Jego autorzy otrzymają 50 tys. zł na realizację projektu oraz kampanię reklamową w serwisach Grupy Gazeta.pl o wartości 100 tys. zł.
Głównym punktem programu Startup Fest będą prezentacje uczestniczących w konkursie startupów przed zgromadzoną publicznością, mentorami i Lożą Inwestorów - firm zainteresowanych inwestycją w młode projekty w branży internetowej. - Przykład AdTaily.com pokazuje, że warto inwestować w młode projekty. Dzisiaj AdTaily proponuje rozwiązania unikalne w skali globalnej i zaczyna zdobywać uznanie za granicą. Wierzymy, że warto wspierać nowe inicjatywy w branży, jeśli nie bezpośrednio przez inwestycje, to poprzez stworzenie warunków do tego, by ich twórcy mogli swoje pomysły zaprezentować szerokiemu gronu i skonsultować je ze specjalistami. Temu właśnie ma służyć Startup Fest - mówi Paweł Wujec, dyrektor portalu Gazeta.pl i marketingu w segmencie internet Agory.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 1 sierpnia do 30 września br. Na ich podstawie jury wybierze najlepsze projekty, których autorzy zostaną zaproszeni do prezentacji podczas Startup Fest.
Uczestnictwo w festiwalu w roli słuchacza będzie możliwe na podstawie akredytacji, która uruchomiona zostanie we wrześniu. Udział w festiwalu jest bezpłatny.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl organizuje Startup Fest