Gazeta Prawna z programem lojalnościowym
W poniedziałek 19 listopada pod hasłem 'Poznaj Dzieje z GazetąPrawną' do czytelników prenumerujących Gazetę Prawną (Infor) trafipierwszy z pięciu tomów "Kalendarium Dziejów Świata". Seria jestelementem nowego programu lojalnościowego GP.
Obszerna publikacja książkowa, opracowana została przez PWN.Część pierwsza w całości poświęcona jest starożytności. Kolejnetomy z serii to: "Średniowiecze", "Nowożytność do 1815r.","Nowożytność 1815-1945r.", "Współczesność od 1945r." Będą oneprzesyłane prenumeratorom co kwartał.
Autorem programu lojalnościowego jest Agnieszka Kielichowska,dyrektor marketingu GP.
Wydaniu towarzyszy akcja promocyjna w telewizji (TVN24, TVBiznes), internecie oraz działania autopromocyjne w Gazecie Prawnejna własnych stronach (www.infor.pl i www.gazetaprawna.pl). Za kreacjęodpowiada Gazeta Prawna, natomiast za wykup mediów Dom MediowyBrand Connection. Nakład pierwszego tomu wynosi 47 tys. egz.
Program lojalnościowy "Poznaj Dzieje z Gazetą Prawną" jestdrugim po "Klubie INFOR-u" programem skierowanym do czytelników iprenumeratorów produktów Grupy Wydawniczej INFOR S.A.
"Kalendarium Dziejów Świata" - Bogato ilustrowana historiaświata od zarania cywilizacji, aż do współczesności, podana wukładzie chronologicznym, z podziałem na różne obszary działalnościczłowieka. Prezentacja powiązań polityki, nauki, techniki,literatury i sztuki. Pierwsza publikacja tego typu na polskim rynkuwydawniczym, opracowana autorsko przez Wydawnictwo Naukowe PWN napodstawie informacji gromadzonych przez ponad pół wieku, staranniewybranych i rzetelnie sprawdzonych. W książce m.in. ponad 5000 dat,ponad 5000 biogramów, ponad 1000 ilustracji.
Dołącz do dyskusji: Gazeta Prawna z programem lojalnościowym