„Gazeta Wyborcza” z kalendarzem fotoreporterów na 2016 rok
W poniedziałek 28 grudnia br. do „Gazety Wyborczej” dołączony zostanie kalendarz ze zdjęciami fotoreporterów dziennika.
Na dwunastu kartach, odpowiadającym miesiącom w roku, znajdą się fotografie reporterskie i przyrodnicze. Wykonali je fotoreporterzy, współpracujący z „Gazetą Wyborczą”. Kalendarz zostanie dołączony bezpłatnie do całego nakładu „GW”.
Sprzedaż wydania dziennika z kalendarzem wspiera kampania promocyjna w telewizji (TVP1, TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych), prasie („Metrocafe.pl”) oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Przypomnijmy, że o sytuacji politycznej w Polsce dziennikarze „GW” informują czytelników „Die Zeit” we wpisach na blogu.
Z danych ZKDP wynika, że w październiku br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 155 735 egz.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z kalendarzem fotoreporterów na 2016 rok