Getin Bank przekonuje, że "nie zajmuje wiele miejsca w Twoim życiu" (wideo)
Getin Bank wystartował z kampanią marketingową kredytu gotówkowego. Jego autorem jest agencja Heart & Brain.
W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby kampanii podkreślono wyróżniki Getin Banku na rynku. Uosabiają je nowi brand heroes marki– profesjonalni bankowcy, którzy w razie potrzeby pomagają klientom w codziennych sprawach, jednocześnie nie ingerując w ich życie. Zajmują w nim mniej więcej tylko tyle miejsca, co smartfon z aplikacją bankową.
Getin Bank stawia na nową komunikację
Pierwsza kampania banku w nowym formacie promuje ofertę kredytu gotówkowego. Obejmuje telewizję oraz szereg działań w Internecie, w tym m.in. video online, display, działania programmatic, działania w Google, performance marketing i komunikację w mediach społecznościowych. Spoty reklamowe będą emitowane do końca września.
Towarzyszą im materiały reklamowe w blisko 300 placówkach Getin Banku w całej Polsce - przekaz obejmie witryny placówek, ekrany LCD (system digital signage banku) oraz materiały drukowane.
Nowy format reklamowy, koncepcję i kreację reklam telewizyjnych oraz key visuale przygotowała agencja Heart & Brain. Za produkcję spotów i organizację sesji zdjęciowej odpowiada dom produkcyjny Houdini Film. Spoty wyreżyserował Marcin Serafin, a zdjęcia do materiałów zrealizował Szymon Świętochowski.
Za planowanie i zakup mediów oraz realizację działań performance odpowiada dom mediowy Spark Foundry we współpracy z Performics. Za projekty materiałów drukowanych oraz materiały online odpowiada Biuro Komunikacji Marketingowej banku.
Dołącz do dyskusji: Getin Bank przekonuje, że "nie zajmuje wiele miejsca w Twoim życiu" (wideo)
Jeszcze trochę trzeba poczekać. W 2024 skończy się parasol ochronny rozłożony nad bankiem i skończy jak Idea Bank.