Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw
W telewizji zaczął być emitowany spot, w którym dr Adam Czyżewski, główny ekonomista w PKN Orlen, wyjaśnia wpływ wojny w Ukrainie na wzrost cen paliwa. Autorem reklam jest agencja Heart&Brain.
Nowy spot telewizyjny Orlenu został przygotowany w koncepcji rozmowy w studio, dla podkreślenia informacyjnego charakteru kampanii. W spocie występuje Adam Czyżewski, główny ekonomista firmy.
Biuro prasowe spółki przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl, że celem kampanii jest pokazanie, jak duży wpływ na ceny paliw ma wojna w Ukrainie. W spocie ekspert wyjaśnia, że ceny paliw zależą od wielu rynkowych czynników, w tym cen ropy, kursu dolara i globalnych notowań gotowych produktów paliwowych, które od początku konfliktu w Ukrainie znacznie wzrosły, w związku z ograniczeniem importu paliw z Rosji.
"W kampanii zwracamy szczególną uwagę na to, że to w Polsce, dzięki skutecznym działaniom rządu i PKN Orlen, ceny paliw niezmiennie od wielu tygodni należą do najniższych w Unii Europejskiej, a ich sprzedaż na polskim rynku ma niewielki udział w zyskach PKN Orlen. Koncern generuje je przede wszystkim z działalności petrochemicznej i energetycznej" - zaznacza Orlen.
Kampania będzie emitowana do końca sierpnia na antenach kanałów TVP, Polsatu oraz grupy TVN, w radiu, internecie oraz w wybranych tytułach prasowych.
Za kreację reklam odpowiada agencja Heart&Brain. Media do kampanii kupuje i planuje Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU.
Równolegle prowadzona jest kampania pod hasłem "Wakacyjna promocja na stacjach Orlen", w której spółka informuje o obniżce cen paliw o 30 do 40 groszy na litrze dla użytkowników aplikacji Vitay.
Dołącz do dyskusji: Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw
*niepotrzebne skreślić