Google Ads łączy inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej
Jeszcze w tym miesiącu Google Ads zacznie łączyć standardowe kampanie displayowe i inteligentne kampanie displayowe w jedną opcję. To ma pozwolić marketerom wybrać poziom automatyzacji, jeśli chodzi o stawki, kreacje i odbiorców.
Nowa opcja Google Ads ma zapewnić również elastyczność zmiany opcji automatyzacji w dowolnym momencie bez tworzenia nowej kampanii.
Google Ads wprowadza także zoptymalizowane kierowanie w kampaniach w sieci reklamowej. Celem jest odtworzenie automatycznego kierowania na odbiorców, które wcześniej było dostępne tylko w kampaniach inteligentnych w sieci reklamowej. Ten pomysł ma ułatwić dotarcie do nowych i odpowiednich odbiorców w celu zwiększenia liczby wyświetleń, kliknięć lub konwersji.
Reklamodawcy z zaawansowanymi umiejętnościami mogą dodać opcje ręcznego znajdowania odbiorców ze standardowych kampanii w sieci reklamowej, aby uzyskać większą kontrolę. Mogą również używać odbiorców w połączeniu ze zoptymalizowanym kierowaniem.
„Doświadczenie tworzenia kampanii w Google Ads daje teraz wskazówki krok po kroku dla każdej części kampanii. Zamiast przewijać różne sekcje kampanii, możesz od razu przejść do sekcji za pomocą lewego menu nawigacyjnego" - informuje Google.
Aktywne kampanie inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej będą nadal działać. Marketerzy mogą je edytować w razie potrzeby. Funkcje automatycznego kierowania są teraz dostępne jako zoptymalizowane kierowanie.
Gdy reklamodawcy dotrą do sekcji „Kierowanie” podczas tworzenia kampanii, zobaczą, że kampania korzysta z kierowania zoptymalizowanego.
Dołącz do dyskusji: Google Ads łączy inteligentne i standardowe kampanie w sieci reklamowej