Google testuje reklamy wideo przy wynikach wyszukiwania
Firma Google poinformowała, że po raz pierwszy będzie wyświetlaćlinki do reklam wideo przy wynikach wyszukiwania.
Począwszy od tego tygodnia reklamodawcy będą mieli możliwośćumieszczania takich linków poniżej tradycyjnych reklam tekstowych,które obecnie są wyświetlane w wyszukiwarce Google - informujeserwis TechWeb.
Znajdować się będą one w okienku razem z napisem "obejrzyjwideo". Po kliknięciu, okienko rozszerzy się i internauta obejrzy wnim reklamę wideo.
Ta nowa oferta na razie znajduje się w fazie testowej i jestwykorzystywana przy niewielkiej ilości wyszukiwań. Oznacza to, żewiększość użytkowników prawdopodobnie się z takimi reklamami niespotka.
Wideo online stanowi wielki potencjał jako środek reklamowy.Według eMarketera, wydatki na tego typu reklamę wzrosną w obecnymroku do 1,6 miliarda dolarów wobec blisko 800 milionów dolarów wroku ubiegłym, a w 2011 roku wyniosą 4,3 miliarda dolarów.
źródło: TechWeb
Dołącz do dyskusji: Google testuje reklamy wideo przy wynikach wyszukiwania