Grayling wypromuje park wodny Suntago Wodny Świat
Agencja Grayling Poland odpowiada za działania PR Suntago w Park of Poland, reklamowanego jako największy zadaszony park wodny w Europie.
Grayling Poland rozpoczął kompleksową obsługę PR Park of Poland i Suntago Wodny Świat.
W ramach stałej współpracy agencja odpowiada za wszystkie obszary działań PR w tym komunikację lifestylową, korporacyjną, kryzysową oraz doradztwo strategiczne.
Agencja prowadzi też biuro prasowe i koordynuje współpracę z blogerami. W związku ze zbliżającym się otwarciem parku, zaplanowanym na 20 lutego, Grayling tworzy koncepcje kreatywne eventów i zajmuje się ich realizacją.
Klienta obsługuje dział konsumencki, na czele którego stoi Ira Czerniawska.
Strony nie zdradzają szczegółów umowy.
Dołącz do dyskusji: Grayling wypromuje park wodny Suntago Wodny Świat