Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków
Sieć niezależnych firm PR Worldcom Public Relations Group przyjęła do regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa) trzy agencje partnerskie: Sund Kommunikation, Dialog Company i Spona Communications.
Nowi członkowie zostali oficjalnie przyjęci podczas jesiennego
spotkania Worldcom EMEA w Palma de Mallorca. Agencje musiały
przejść restrykcyjny proces kwalifikacyjny, ich przedstawiciele
wzięli udział w warsztatach z zakresu wykorzystania mediów
społecznościowych, utrzymywania rosnącego poziomu oraz doradztwa w
obliczu światowego kryzysu gospodarczego.
- Z przyjemnością powitaliśmy Sund, Dialog i Spona, które spełniły
surowe standardy jakości Worldcom'u - mówi Crispin Manners, prezes
Worldcom EMEA.
Sund Kommunikation to szwedzka agencja zajmująca się komunikacją korporacyjną. Specjalizuje się w relacjach z instytucjami UE, PR-em finansowym, ochroną zdrowia, IT i nowymi technologiami oraz turystyką. Ma swoje biura w Malmo, Sztokholmie i Goteborgu. Słoweńska Dialog Company działa w Ljubljanie, Sarajewie, Bośni-Harzegowinie oraz w Belgradzie. Jej oferta obejmuje obsługę w zakresie B2C, B2B, doradztwa kryzysowego i relacji inwestorskich. Spona Communications jest chorwacką agencją zajmującą się strategicznym i biznesowym doradztwem w zakresie PR, jej specjalnością są: relacje z instytucjami UE, PR ochrony zdrowia, IT/nowe technologie, turystyka.
Aktualnie, w regionie EMEA, Worldcom skupia 33 agencje. Cała grupa ma 104 przedstawicielstwa w 134 miastach na całym świecie. Worldcom PR Group istnieje od 1988 roku. W Polsce jej przedstawicielem jest Glaubicz Garwolińska Consultants.
Dołącz do dyskusji: Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków