SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków

Sieć niezależnych firm PR Worldcom Public Relations Group przyjęła do regionu EMEA (Europe, Middle East, Africa) trzy agencje partnerskie: Sund Kommunikation, Dialog Company i Spona Communications.

Nowi członkowie zostali oficjalnie przyjęci podczas jesiennego spotkania Worldcom EMEA w Palma de Mallorca. Agencje musiały przejść restrykcyjny proces kwalifikacyjny, ich przedstawiciele wzięli udział w warsztatach z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych, utrzymywania rosnącego poziomu oraz doradztwa w obliczu światowego kryzysu gospodarczego.

- Z przyjemnością powitaliśmy Sund, Dialog i Spona, które spełniły surowe standardy jakości Worldcom'u - mówi Crispin Manners, prezes Worldcom EMEA.

Sund Kommunikation to szwedzka agencja zajmująca się komunikacją korporacyjną. Specjalizuje się w relacjach z instytucjami UE, PR-em finansowym, ochroną zdrowia, IT i nowymi technologiami oraz turystyką. Ma swoje biura w Malmo, Sztokholmie i Goteborgu. Słoweńska Dialog Company działa w Ljubljanie, Sarajewie, Bośni-Harzegowinie oraz w Belgradzie. Jej oferta obejmuje obsługę w zakresie B2C, B2B, doradztwa kryzysowego i relacji inwestorskich. Spona Communications jest chorwacką agencją zajmującą się strategicznym i biznesowym doradztwem w zakresie PR, jej specjalnością są: relacje z instytucjami UE, PR ochrony zdrowia, IT/nowe technologie, turystyka.

Aktualnie, w regionie EMEA, Worldcom skupia 33 agencje. Cała grupa ma 104 przedstawicielstwa w 134 miastach na całym świecie. Worldcom PR Group istnieje od 1988 roku. W Polsce jej przedstawicielem jest Glaubicz Garwolińska Consultants.

Dołącz do dyskusji: Grono Worldcom PR Group poszerza się o trzech członków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl