SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa 4fun Media podwoiła wpływy, już ponad połowa z nich spoza reklamy telewizyjnej

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała 8,59 mln zł wpływów netto ze sprzedaży, o 103 proc. więcej niż rok wcześniej. Po raz pierwszy ponad połowa przychodów firmy pochodziła spoza sektora telewizyjnego.

Wpływy netto grupy 4fun Media ze sprzedaży od stycznia do marca br. wyniosły 8,59 mln zł, natomiast zysk netto spadł w skali roku o 25 proc. do 416 tys. zł, a zysk EBITDA zwiększył się o 32 proc. do 1,47 mln zł. 

Wzrost wpływów o 103 proc. wynika przede wszystkim z przejęcia w październiku ub.r. firmy działającej w branży cyfrowej reklamy  zewnętrznej Screen Network oraz uruchomienia agencji reklamowej Bridge2Fun, której pierwszym klientem jesienią został T-Mobile Polska. W swoim podstawowym segmencie telewizyjnym 4fun Media emituje kanały muzyczne 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance, w których właśnie wprowadzono standard transmisji audio i kompresji dźwięku Dolby Digital Plus, co wspiera kampania reklamowa.


W minionym kwartale 4fun Media po raz pierwszy w swojej historii mniej niż 50 proc. wpływów osiągnęła dzięki kanałom 4Fun. Przychody ze sprzedaży reklam w nich wyniosły prawie 4 mln zł (3 proc. więcej niż rok wcześniej) i stanowiły 46,5 proc. wszystkich wpływów.

Z kolei sprzedaż reklam na nośnikach digital signage należących do Screen Network osiągnęła wartość 2,92 mln zł i stanowiła 33,4 proc. wpływów 4fun Media, przychody Bridge2Fun - 751 tys. zł (8,7 proc.), a pozostałe wpływy - 736 tys. zł (8,6 proc.). Na te ostatnie (w skali roku wzrosły aż 33-krotnie) złożyły się przede wszystkim działania marketingowe w kanałach 4Fun realizowane poza blokami reklamowymi. - Akcje specjalne okazują się coraz bardziej skuteczną formą dotarcia do konsumenta przy wykorzystaniu zasięgu stacji nadawanych przez 4fun Media, realizowaną z wykorzystaniem działań typu product placement, branded content, eventy masowe itd. - informuje spółka.

Dołącz do dyskusji: Grupa 4fun Media podwoiła wpływy, już ponad połowa z nich spoza reklamy telewizyjnej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
telewidz
kciuk w górę :)
odpowiedź
User
ex
I bardzo dobrze :) Paczka kanałów 4Fun TV to najlepsze stacje muzyczne, jeszcze jak odpadnie Eska TV to już całkiem będzie z górki :)
odpowiedź
User
Tuten
Rafał to niezwykle zdolny manager. Już w Testardo, a później w Grey pokazał, że potrafi zarządzać ludźmi, pozyskać i utrzymać klientów i pozbyć się niepotrzebnych współpracowników.
odpowiedź