Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico
Fagor Electrodoméstico, marka będąca częścią portfolio Grupy Amica, wystartowała z nową kampanią wizerunkową w Hiszpanii. Nawiązuje w niej m.in. do rosnącej popularności kobiecej piłki nożnej oraz realizacji pasji pomimo trwającej od ponad roku pandemii.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Fagor-Electrodoméstico-655.jpg)
Działania promocyjne mają na celu zwrócenie uwagi młodszej grupy odbiorców na rozpoczętą niedawno współpracę marki z globalnym brandem piłkarskim Atlético Madryt. Po podpisaniu umowy licencyjnej przez Grupę Amica w 2019 roku, Fagor znów zagościł na półkach hiszpańskich sieci handlowych i dystrybutorów.
W spocie widzimy młodą dziewczynkę, która z uwagi na obostrzenia nie może trenować na boisku piłkarskim, tak jak dotychczas. Jednak wraz ze wspierającym ją ojcem łączą w kuchni pasję dziewczynki i dodatkowe obowiązki domowe, wspólnie przełamując stereotypy i udowadniając, że dziewczynki mogą być świetnymi piłkarkami, zaś mężczyźni zaangażowanymi w prace domowe opiekunami.
Grupa Amica z kampanią w Hiszpanii
Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę oraz działania w digitalu, w tym w mediach społecznościowych. Dziania potrwają do końca czerwca.
- Fagor Electrodoméstico to marka szczególna w portfolio Grupy Amica. Dzięki umowie licencyjnej podpisanej pod koniec 2019 roku dostaliśmy możliwość eksploatacji brandu o bardzo podobnej rozpoznawalności i postrzeganiu wśród hiszpańskich konsumentów, z jaką mamy do czynienia w Polsce przy marce Amica. Prace nad platformą komunikacyjną oraz planem marketingowym trwały długo, obejmując m.in. pogłębione analizy badań konsumenckich oraz warsztaty z Hiszpanami, dzięki którym poznaliśmy realne postrzeganie i potrzeby ze strony końcowych użytkowników sprzętów AGD - opowiada Paweł Rydz, dyrektor ds. marketingu Grupy Amica.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Q&A Communications. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.
Dołącz do dyskusji: Grupa Amica z pierwszą po latach kampanią Fagor Electrodoméstico