SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa Azoty wybiera agencję kreatywną

Grupa Azoty wybiera w przetargu agencję, która będzie wspierać spółkę w działaniach kreatywnych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią współpracować do końca 2023 roku.

Grupa Azoty zaplanowała realizację działań komunikacyjnych z obszaru sportu, projektów społecznych, także korporacyjnych. W związku z tym chce wybrać do współpracy agencję, która będzie wspierać spółkę w przygotowaniu oraz realizacji strategii komunikacji oraz w optymalizacji nakreślonych koncepcji.

Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za kreację i realizację kampanii wizerunkowych z użyciem działań takich jak np. przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu, zmianę Brandbooka i logo Manual, szablon prezentacji Power Point, logotyp 95-lecia Grupy Azoty oraz innych materiałów reklamowych.

Planowane w tym zakresie działania mogą obejmować zarówno reklamę atl (telewizja, radio, outdoor) jak i działania btl – skierowane bezpośrednio do klienta (ulotki, plakaty, foldery, mailing).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca obsługa ramowa Departamentu Korporacyjnego Komunikacji i Marketingu i innych jednostek organizacyjnych Grupy Azoty i spółek z Grupy Kapitałowej Grupa Azoty .

Zwycięska firma będzie pracować dla Grupy Azoty do końca grudnia 2023 roku. Przetarg trwa do 22 kwietnia br.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (55 proc.), doświadczenie agencji (20 proc.), ocena zadań przetargowych (20 proc.), prowizja od kosztów zewnętrznych (5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Grupa Azoty wybiera agencję kreatywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl