SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwa razy więcej Polaków na Robloksie niż na Twitchu. Na dłużej przyciągają gry mobilne

Roblox jest zdecydowanie najpopularniejszą platformą z grami w Polsce, ma prawie dwa razy więcej użytkowników od aplikacji Brawl Stars i Twitcha. Najwięcej czasu internauci spędzają w dwóch innych grach mobilnych: Coin Master i Words of Wonders.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku br. platformę Roblox odwiedziło 3,96 mln polskich internautów, co przełożyło się na 13,34 proc. zasięgu. Każdy spędził na niej średnio 6 godzin, minutę i 16 sekund.

Poziom 2 mln użytkowników przekroczyły nieznacznie dwie platformy. Gra mobilna Brawl Stars zanotowała 2,1 mln odwiedzających, 3 godziny, 24 minuty i 28 sekund spędzonych średnio przez każdego oraz 7,09 proc. zasięgu, a Twitch - 2,06 mln użytkowników, 6,93 proc. zasięgu oraz 2 godziny, 40 minut i 44 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

8 godzin grania w Words of Wonders, 7 godzin w Coin Master

Więcej czasu niż na Robloksie internauci spędzili w dwóch grach mobilnych. Coin Master przyciągnął 1,96 mln użytkowników (6,59 proc. zasięgu), każdego średnio na 7 godzin, 6 minut i 45 sekund, a Words of Wonders - 1,5 mln użytkowników (5,04 proc. zasięgu), przeciętnie na 8 godzin, 3 minuty i 47 sekund.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Niżej w zestawieniu są dwie inne gry mobilne. Stumble Guys zanotowała 1,45 mln odwiedzających, 4,88 proc. zasięgu oraz 47 minut i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Toca Life World - 1,44 mln użytkowników, 4,84 proc. zasięgu oraz godzinę, 22 minuty i 10 sekund przeciętnego czasu. Natomiast na platformie Steam każdy z 1,4 mln internautów (4,79 proc. zasięgu) spędził średnio 5 minut i 27 sekund.

Czytaj też: 25 mln Polaków na Facebooku, a 13 mln na TikToku. Zyskuje Pinterest, spadek Snapchata

W rankingu są dwa serwisy z treściami dziennikarskimi o grach. PPE.pl odwiedziło 1,89 mln użytkowników (6,37 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 2 minuty i 21 sekund, a Gry-online.pl miały 1,67 mln odwiedzających, 5,64 proc. zasięgu oraz 5 minut i 21 sekund średniego czasu korzystania.

W porównaniu do września Roblox zyskał 466,4 tys. użytkowników (czyli 13,3 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego zmalał o 45 minut i 16 sekund (11,1 proc.). Twitch zanotował wzrost liczby odwiedzających o 246,7 tys. (13,6 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 21 minut i 48 sekund (11,9 proc.), a w Coin Master przy wzroście o 27,4 tys. internautów (1,4 proc.) średni czas zmalał o 39 minut i 34 sekundy (8,5 proc.).

W górę Brawl Stars i Words of Wonders

Mocno zwiększyła się odwiedzalność dwóch gier mobilnych. Brawl Stars zyskała 735,5 tys. użytkowników (53,7 proc.) oraz 19 minut i 43 sekundy średniego czasu korzystania (10,7 proc.), a Words of Wonders - 183,9 tys. użytkowników (14 proc.) oraz godzinę, 52 minuty i 45 sekund średniego czasu (30,4 proc.).

Czytaj też: Już 11 mln Polaków korzysta z Temu. Vinted przyciąga na ponad 2 godziny

Z kolei krócej niż przed miesiącem internauci korzystali z dwóch innych gier. W Stumble Guys przy wzroście liczby użytkowników o 16,4 tys. (1,1 proc.) przeciętny czas korzystania zmalał o 13 minut i 36 sekund (22,2 proc.), natomiast w Toca Life World przybyło 128,6 tys. odwiedzających (9,8 proc.), za to średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 11 minut i 13 sekund (12 proc.).

PPE.pl zyskał 484,5 tys. internautów (34,4 proc.) przy niezmiennym czasie korzystania przez każdego, zaś Gry-online.pl zanotowały spadek o 120,5 tys. użytkowników (6,7 proc.) i wzrost średniego czasu o minutę i 26 sekund (36,6 proc.).

Dołącz do dyskusji: Dwa razy więcej Polaków na Robloksie niż na Twitchu. Na dłużej przyciągają gry mobilne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl