Grzegorz Szczepański przewodniczącym jury Złotych Spinaczy
Przewodniczącym jury jubileuszowej, dwudziestej edycji Złotych Spinaczy, został Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. Związek Firm Public Relations ogłosił pełny skład jury konkursu. Wśród oceniających prace jest Justyna Dąbrowska-Cydzik, redaktorka prowadząca Wirtualnemedai.pl.
Grzegorz Szczepański z branżą public relations związany jest od 30 lat. Pierwsze 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates, której był twórcą i prezesem do chwili przejęcia przez Edelman PR Worldwide.
Przed objęciem stanowiska prezesa zarządu H+K Strategies przez 10 lat pełnił funkcje dyrektora ds. korporacyjnych kolejno w Banku Pekao SA, Providencie i Grupie Żywiec. Inicjator i wieloletni prezes Związku Firm Public Relations. W październiku br. obejmie funkcję Prezydenta ICCO, największej na świecie organizacji branżowej skupiającej ponad 3000 firm PR z 81 krajów świata.
– Zbliża się największe święto branży PR w Polsce, kiedy o miano najlepszych kampanii roku staną w szranki setki unikalnych zgłoszeń ze wszystkich zakątków kraju. Dla nas jurorów będzie to jak zawsze uczta intelektualna i lekcja na temat zjawisk i trendów poruszających dzisiaj rzesze wyznawców naszego zawodu. Dla mnie osobiście, to spełnienie marzeń o poprowadzeniu obrad jury obecnie największego w Europie kontynentalnej konkursu public relations – komentuje Grzegorz Szczepański.
ZFPR ogłasza jury Złotych Spinaczy
Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Sebastian Stępak, CEO MSL. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Social media, Finanse, Motoryzacja i transport, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Kreatywność.
W skład grupy weszli:
Ewa Bałdyga / wiceprezes zarządu / SEC Newgate Polska
Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners
Marta Jóźwiak / dyrektor ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
Wojciech Kądziołka / rzecznik prasowy / InPost
Anna Klimczuk / head of communications / Microsoft
Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
Ewa Król-Sawicka / managing partner/ Human Signs
Łukasz Malczewski / partner zarządzający / d*fusion communication
Eliza Misiecka / dyrektor / Genesis PR
Adrianna Morze / dyrektor marketingu i komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker
Monika Nowakowska / dyrektor departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
Michał Nowosielski / założyciel / BIGTHINKSKI
Michał Olbrychowski / managing director / Ogilvy PR Polska
Anna Olszewska / rzecznik oraz dyrektor departamentu komunikacji / KIR
Agnieszka Rzepkowska / dyrektor ds. komunikacji marketingowej / PZU
Cezary Szymanek / zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, redaktor naczelny rp.pl
Jan Zając / prezes zarządu / Sotrender
Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, dyrektorka ds. korporacyjnych, Grupa Żywiec.
Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Event społeczny, Content marketing - branded content, Sektor spożywczy, NGO i sektor publiczny.
W tej grupie znaleźli się:
Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska
Agnieszka Durska / menedżer komunikacji i edukacji / Polska Izba Ubezpieczeń
Michał Fura / dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play
Konrad Kruczkowski / dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie WIOSNA
Urszula Matej-Bil / PR and Communications director / EPP
Przemysław Mitraszewski / managing partner/ Lighthouse
Wojciech Nowak / senior director Global Public Affairs - Region Europe Novartis Group / Novartis Group
Jarosław Nyk / prezes zarządu / Vision Group
Anna Papka / public policy manager – Sustainability CEE / Amazon
Katarzyna Przewęzikowska / kierowniczka zespołu ds. relacji zewnętrznych / Żabka
Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji / Carrefour
Małgorzata Rybak-Dowżyk / corporate communication department director / T-mobile
Katarzyna Terej / partner zarządzający / TBT i Wspólnicy
Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture
Mariusz Wawer / head of governmental relations & ESG 3M East Europe Region /3M
Agata Zeman / managing director /24/7Communication
Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Łukasz Przybysz, medioznawca, politolog, wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Media Relations, PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event komercyjny, Kultura i media.
W skład grupy weszli:
Agnieszka Bacińska / prezeska zarządu / Walk PR
Danuta Breguła / digital strategist / Konsulting / ex-newonce.media
Sebastian Bykowski / prezes zarządu, dyrektor generalny / Press-Service Monitoring Mediów
Dorota Ciszek / ekspert sektorowy, brand communications / On Board Think Kong
Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
Natalia Długosz / marketing & communications manager Eastern Europe &EMEA / Resideo
Agnieszka Durlik / dyrektor generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
Ewelina Głocka / PR & communications manager / MAX Premium Burgers
Jakub Góralczyk / head of PR SEAT/CUPRA and Marketing Strategy CUPRA / Volkswagen Group Polska
Beata Kucejko / dyrektorka marketingu / LEGO Polska
Arkadiusz Mierzwa / dyrektor ds. komunikacji / Jeronimo Martins Polska
Robert Moreń / chief communications officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS
Anna Nawrocka-Tełewiak / założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
Dorota Sapija / dyrektor zarządzający / Omega Communication
Magdalena Soroczyńska / dziennikarz / Media i Marketing Polska
Alicja Wysocka-Świtała / partner zarządzający / Clue PR
Przewodniczącą grupy czwartej została Anna Cywińska, dyrektorka działu korporacyjnego i komunikacji, Grupa Spółek Danone w Polsce oraz prezeska Fundacji Nutricia. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, PR pro bono, Kampania społeczna, Medycyna i zdrowie, Research&Insight.
W grupie znaleźli się:
Joanna Bekker / zastępca dyrektora zarządzającego / Polityka Insight
Agnieszka Dziedzic / managing partner/ Weber Shandwick
Adam Jarosz / CEO / Be Communications
Łukasz Jurkiewicz / prezes zarządu / Pan Pikto
Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii / Uniwersytet Warszawski oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej / MENTAX
Karolina Karolczak / dyrektor marketingu i komunikacji / Enel-Med
Bartłomiej Kędzierski / prezes zarządu / Made in PR
Iwona Kubicz / prezes zarządu / Procontent Communication
Małgorzata Maliszewska / director / StrategyWise
Iga Niewiadomska / manager of external relationship & events / Dentons Polska
Anna Orzech / dyrektork ads. komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
Grzegorz Polus / dyrektor marketingu / Laboratoria medyczne DIAGNOSTYKA
Paweł Sanowski / prezes zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
Sebastian Tołwiński / regionalny dyrektor ds. korporacyjnych i komunikacji / UPFIELD
Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Justyna Gościńska-Bociong, dyrektorka komunikacji i marki korporacyjnej, Medicover. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Uroda, higiena i wellness, Sport, turystyka i rekreacja oraz Efektywność.
W tej grupie znaleźli się:
Klara Banaszewska / dyrektor generalna / Grayling Poland
Aleksandra Chalimoniuk / dyrektor PR / OTCF
Joanna Drabent / CEO / Prowly
Magdalena Dziak-Woyda / director / FleishmanHillard
Ilona Gajewska / PR & Ccmmunication executive manager / Grupa Selena
Zbigniew Gajewski / partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
Monika Jasłowska / doradczyni ds. transformacji / Polpharma Group
Ewa Kaczmarek / prezes zarządu / Synertime
Magdalena Kempiński / dyrektor komunikacji korporacyjnej / VEOLIA
Małgorzata Kołodrub / senior communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland
Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever
Małgorzata Mejer / dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej
Tomasz Podolak / założyciel Grupy Linkleaders
Marta Pokutycka-Mądrala / dyrektor komunikacji oraz rzecznik prasowy / Nationale-Nederlanden
Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, dyrektorka ds. marketingu i komunikacji, Spółka Biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Wsparcie Ukrainy, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Moda i styl życia.
W tej grupie znaleźli się:
Stefan Bogucki / senior communications manager w Polsce i CEE / Revolut
Luiza Jurgiel-Żyła / prezeska zarządu / PSPR oraz PR Manager / Newmark Polska
Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
Agnieszka Kępińska-Sadowska / dyrektor zarządzająca pionu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju / CCC
Tomasz Lis / managing director / Havas PR
Ewa Ostapczuk / PR manager / Continental Opony Polska
Mirella Panek-Owsiańska / członkini Rady Szkoły Liderów
Anita Ryng / dyrektorkads. komunikacji / IKEA Retail
Zuzanna Schön / dyrektor marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska
Anna Simon / managing director / Komunikacja Plus PR
Justyna Szafraniec / head of communication / Grupa Generali Polska
Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies Poland
Maja Szewczyk / dyrektor działu komunikacji korporacyjnej / Kaufland Polska
Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication
Do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, projekty można zgłaszać w trzech terminach. Pierwszy potrwa do 8 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.
Portal Wirtualnemedia.pl jest partnerem medialnym konkursu.
Konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalnych). W tym roku utworzona została jedna nowa kategoria konkursowa, do której można zgłaszać projekty PR realizowane na rzecz wsparcia Ukrainy w obliczu brutalnej napaści Rosji na to niepodległe państwo.
Zwycięzców i laureatów dwudziestej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali 2 grudnia 2022 r.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Szczepański przewodniczącym jury Złotych Spinaczy