Gutkowski: SAR otwarty na pomysły i projekt „Polska. Spring into new”
- Komunikacja i marketing są w trudnym, ale bardzo ciekawym momencie. Proste rezerwy wzrostu kończą się nie tylko dla nas, ale też dla naszych klientów - przyznal Szymon Gutkowski, nowy prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Zapowiedział, że organizacja będzie współrealizować projekt „Polska. Spring into new”.
Szymon Gutkowki, wybrany w zeszłym tygodniu na prezesa SAR-u, w udostępnionym we wtorek liście otwartym do członków organizacji podkreślił, że działa ona bardzo dobrze, co jest w sporym stopniu zasługą ustępującego prezesa, Igora Kaleńskiego. - SAR jest jedną z najlepiej działających organizacji pozarządowych w Polsce, prowadzoną przez wspaniały zespół z mądrym liderem - Pawłem Tyszkiewiczem i niezastąpioną Anię Zimecką. Moim pierwszym zadaniem będzie niczego nie popsuć - stwierdził.
Gutkowki zadeklarował, że SAR pod jego kierownictwem jeszcze mocniej zaangażuje się w upowszechnianie nowego wizerunku promocyjnego Polski, opartego na zaprezentowanych w czerwcu br. logotypie i haśle „Polska. Spring into new” (więcej na ten temat). - Po raz pierwszy pojawia się szansa, by budować wizerunek Polski i Polaków w oparciu o jedną silną, unikalną ideę. Jeszcze długa droga, żeby to się udało; a jeśli się uda, SAR i nasze środowisko, wspólnie z innymi organizacjami, zrobi rzecz wielkiej wagi dla całej gospodarki - zaznaczył.
Nowy prezes SAR uważa, że w obecnej sytuacji rynkowej agencje reklamowe wręcz muszą postawić na kreatywność. - Komunikacja i marketing są w trudnym, ale bardzo ciekawym momencie. Proste rezerwy wzrostu kończą się nie tylko dla nas, ale też dla naszych klientów. W tabelkach nie znajdziemy już wszystkich odpowiedzi. Kreatywność w biznesie będzie niedługo koniecznym warunkiem sukcesu. Chyba nie ma drugiej takiej branży, która zatrudniałaby tylu wybitnych, twórczych ludzi, gotowych walczyć dzień i noc o swoje projekty, co nasza. Musimy się tylko nauczyć przekonywać klientów do tego, ile razem możemy zrobić dla wspólnych korzyści - stwierdził.
Szymon Gutkowki podkreślił, że SAR jest otwarty na wszystkie pomysły i sugestie, które można przesyłać na adres mailowy mam.pomysl@sar.org.pl. - Liczę na Wasze pomysły i zaangażowanie. Wszyscy mamy mniej czasu, niż chcielibyśmy mieć, dla naszych rodzin i dla siebie - dlatego w Zarządzie nie będziemy skuteczni bez Waszego zaangażowania - ocenił Gutkowski.
Dołącz do dyskusji: Gutkowski: SAR otwarty na pomysły i projekt „Polska. Spring into new”