Havas Media z Quattro por Quattro obsłużą mediowo kampanię resortu infrastruktury
Konsorcjum firm Quattro por Quattro i Havas Media zaplanuje i kupi czas reklamowy w stacjach telewizyjnych i radiowych do kampanii pod hasłem „Prosto do funduszy” organizowanej przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Liczba i nazwy pozostałych uczestników postępowania prowadzonego w formie rozeznania rynku nie zostały podane. Nie ujawniono też wartości kontraktu zawartego z wybranymi firmami.
Quattro por Quattro to agencja strategiczna, a Havas Media to dom mediowy należący do Havas Media Group.
Przypomnijmy, że resort infrastruktury szukał dostawcy mediów do kampanii „Prosto do funduszy” w ekspresowym tempie - dając zainteresowanym firmom cztery dni robocze na przygotowanie ofert.
Akcja ma ruszyć 4 października i potrwa do 10 grudnia br. Reklamy do niej przygotowała agencja Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Havas Media z Quattro por Quattro obsłużą mediowo kampanię resortu infrastruktury