Havas PR Warsaw: wpływy dwie trzecie w górę, 0,5 mln zł zysku netto
Agencja Havas PR Warsaw w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 63 proc. do 12,48 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 223,8 do 530,1 tys. zł.
Przychody krajowe Havas PR Warsaw zwiększyły się z 6,32 do 9,6 mln zł, a te z zagranicy - z 1,33 do 2,87 mln zł. Agencja w sprawozdaniu wyliczyła, że jej klientami były m.in. Orange Polska, Canal+ Polska, Grupa OLX, IKEA, Loria, Ergo Technology i Jones Lang LaSalle.
Wpływy od Canal+ Polska (tak samo jak agencja należącego do koncernu Vivendi) zwiększyły się z 434,6 do 461,5 tys. zł, a te od Havas Warsaw skurczyły się z 567,2 do 45,8 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja poniosła w ub.r. 11,64 mln zł kosztów operacyjnych, o 60 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na usługi obce zwiększyły się z 5,06 do 8,42 mln zł, na wynagrodzenia - z 1,68 do 2,39 mln zł, na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 280,5 do 427,3 tys. zł, a pozostałe koszty rodzajowe - z 207,6 do 354,5 tys. zł.
Stałe zatrudnienie w firmie wzrosło w ub.r. z 18 do 20,25 etatów.
Jej zysk na poziomie sprzedażowym poszedł w górę z 385,4 do 840 tys. zł, na poziomie operacyjnym z 350,9 do 723,9 tys. zł, a zysk netto z 223,8 do 530,1 tys. zł
Spółka HHP, która ma 100 proc. udziałów agencji, zdecydowała, że z zeszłorocznego zysku 183,7 tys. zł przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat, a 236,4 tys. zł na kapitał zapasowy.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021
Dołącz do dyskusji: Havas PR Warsaw: wpływy dwie trzecie w górę, 0,5 mln zł zysku netto