SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Quiz o Azji i aplikacja sieci kablowej Vectra w HbbTV TVN

TVN znów stawia na reklamy w ramach telewizji hybrydowej. Odbiorcom naziemnym z podłączonymi do internetu telewizorami HbbTV po uruchomieniu kanału TVN wyświetlają się teraz aplikacje sieci kablowej Vectra i producenta zupek chińskich Oyakata.

Dzięki telewizji hybrydowej nadawcy mogą oferować na swoich kanałach aplikacje z dodatkowymi treściami. Polsat pod koniec sierpnia udostępnił serwis Polsat VoD. Za jego pośrednictwem można oglądać filmy, seriale, programy rozrywkowe i informacje znane z anteny stacji. Towarzyszą im reklamy.

Telewizja Polska w ramach HbbTV oferuje serwis TVP GO z materiałami wideo na żądanie. Podobnie jak w przypadku Polsatu są to filmy, seriale, programy informacyjne, publicystyczne, ale dodatkowo także dokumenty, spektakle Teatru Telewizji. Dzięki catch up TV kanały wyemitowane na naziemnych antenach TVP można cofnąć do tygodnia. W HbbTV nadawca publiczny oferuje też dodatkowe kanały tematyczne: TVP ABC2, TVP Historia 2, TVP Kultura 2, Perszyj.

Kolejne aplikacje reklamowe w HbbTV

TVN Grupa Discovery zabiega, aby swoje aplikacje HbbTV zintegrować z serwisem streamingowym Player. Niedawno informowaliśmy, że posiadacze nowszych telewizorów LG mogą go już uruchomić jednym kliknięciem. Taka możliwość z czasem pojawi się zapewne na nowych telewizorach innych producentów.

Od wielu miesięcy wraz z główną anteną TVN oferowane są aplikacje reklamowe. Tym razem widzowie stacji mogą skorzystać z serwisu operatora kablowego Vectra. Po kliknięciu czerwonego przycisku na pilocie zostają odesłani do strony promującej ofertę szerokopasmowego dostępu do internetu. Łącze światłowodowe można uzyskać już za 49,99 zł miesięcznie. Widzowie TVN mogą też podać swój numer telefonu, aby konsultant sieci kablowej zadzwonił z konkretnymi propozycjami.

Aplikacja Vectry jest wyświetlana rotacyjnie z quizem na temat Azji przygotowanym przez producenta zupek chińskich i ekspresowych dań Oyakata. Wcześniej TVN udostępniał m.in. aplikacje reklamowe Samsunga, Coca Coli czy Crunchips. Stacje promowała też seriale Playera. Na kanale TVN7 w HbbTV informowano z kolei o akcji wysyłania skarg do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przeciwko nieprzedłużaniu koncesji dla tej telewizji.

TVN miał w ub.r. 7,33 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Dołącz do dyskusji: Quiz o Azji i aplikacja sieci kablowej Vectra w HbbTV TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl