SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HBO Max i HBO na fali. 73,8 mln subskrybentów w 2021 roku

W 2021 roku liczba użytkowników platformy HBO MX i stacji HBO osiągnęła poziom 73,8 miliona. To lepszy wynik od pierwotnych przewidywań. Według WarnerMedia, właściciela HBO rozwój nowej oferty streamingowej dobrze rokuje w 2022 roku.

Serwis streamingowy HBO Max (należący do koncernu WarnerMedia, którego właścicielem jest z kolei holding AT&T) został uruchomiony w USA w maju 2020 r. W bibliotece jest około 800 filmów i 300 seriali. Na platformie pojawiają się własne produkcje pod marką Max Originals, treści HBO, ale także innych nadawców m.in. Warner Bros, New Line czy Cartoon Network.

Czytaj także: 20 najbardziej oczekiwanych seriali w 2022 roku

HBO Max jest oferowany obecnie w dwóch wersjach. Tańsza wiąże się z koniecznością oglądania reklam, droższa jest pozbawiona przekazu reklamowego. Ceny są zależne od konkretnych krajów.

W lipcu 2021 r. HBO Max weszło na 39 rynków Ameryki Łacińskiej. Zgodnie z zapowiedzią serwis zostanie udostępniony w Europie w 2022 r. Te plany obejmują także polski rynek, gdzie HBO Max ma zastąpić platformę HBO Go.

Coraz więcej użytkowników

W trzecim kwartale 2021 r. liczba subskrybentów HBO Max i HBO wzrosła o 1,9 mln do poziomu 69,4 mln. Teraz z kolei John Stankey, dyrektor generalny AT&T na konferencji Citi's AppsEconomy poinformował, że na koniec 2021 r. globalna grupa użytkowników zwiększyła się do 73,8 mln.

To dobry wynik, bowiem wcześniejsze prognozy zakładały, że ub.r. zostanie zamknięty z liczbą subskrypcji na poziomie 70 – 73 mln.

Czytaj także: TVN będzie mieć jeszcze większego właściciela, Komisja Europejska zgodziła się na fuzję Discovery i WarnerMedia

150 mln do 2025 roku

Szef WarnerMedia, Jason Kilar stwierdził, że postawienie na dwie wersje HBO Max uzależnione od reklam okazało się strzałem w dziesiątkę.

Menedżer przyznał, że „obecnie wciąż więcej użytkowników wybiera opcję abonamentu pozbawioną przekazu reklamowego, jednak przychylne przyjęcie usługi przez odbiorców pozwala z optymizmem patrzeć na rozwój HBO Max w 2022 r”.

Stankey ujawnił z kolei, że pozytywnie zaskakuje także zaangażowanie użytkowników. Pierwotnie zakładano, że każdy subskrybent HBO Max poświęci platformie ponad godzinę dziennie, jednak wynik ten okazał się znacznie powyżej tych oczekiwań.

Szef AT&T nie podał jednak dokładniejszych danych w tym zakresie. Zgodnie z prognozami do 2025 r. HBO Max i HBO będą miały na całym świecie od 120 do 150 mln abonentów.

Dołącz do dyskusji: HBO Max i HBO na fali. 73,8 mln subskrybentów w 2021 roku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krzysiek36
Chyba jeżeli chodzi o informacje medialne to na nic nie czekam jak na komunikat podania daty przemiany HBO GO w HBO MAX
0 0
odpowiedź
User
Kulpa Krzysztof Mariusz
Zgadzam się na razie tylko gadanie i nic więcej.
0 0
odpowiedź
User
paweł szrot
Za to kanały HBO 1, 2, 3 kompletnie padły. Od miesiąca zero nowości, codziennie tylko w kółko Wolverine albo stare filmy Nolana. Ile tak można??
0 0
odpowiedź