SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Hell’s Kitchen” ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa z TVP2 i TVN

Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,53 mln osób. Program o 140 tys. widzów podnosi oglądalność Polsatu względem ub.r. W czasie jego emisji kanał przegrywa z TVP2 i TVN w całym rynku, ale w grupie komercyjnej jest drugi.

Wojciech Modest Amaro w „Hell's Kitchen” Wojciech Modest Amaro w „Hell's Kitchen”

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05 począwszy od 9 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,53 mln widzów. Przełożyło się to na 9,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 14,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,62 mln oglądających.

Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku

Data

Godz.

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

09-09-2014

20:05:17

1 616 150

10,60%

16,36%

16-09-2014

20:07:04

1 358 155

8,52%

12,47%

23-09-2014

20:06:02

1 602 569

9,91%

15,53%

Średnio:

1 527 462

9,68%

14,78%


W analogicznym okresie ub.r. stacja w paśmie nadawania reality-show gromadziła o 140 tys. mniej widzów. Śledziło ją bowiem średnio 1,38 mln osób przy udziale wynoszącym 8,97 proc. w grupie 4+ i 10,66 proc. w 16-49. Natomiast pierwsze trzy odcinki pierwszej serii „Hell’s Kitchen”, emitowane wiosną br., oglądało średnio 1,7 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 10,7 proc. i 16,6 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 31,55 proc. udziału. Lepiej od Polsatu wypada też TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,12 proc.). Natomiast gorzej od Polsatu wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara” oraz filmy fabularne; 7,59 proc. udziału).

Wśród widzów grupie komercyjnej Polsat jest drugi, a lepszy wynik ma tylko Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

4 975 917

31,55%

25,20%

TVN

1 596 081

10,12%

10,08%

Polsat - Hell’s Kitchen 2

1 527 462

9,68%

14,78%

TVP1

1 197 515

7,59%

6,77%


W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizuje 16 znawców sztuki kulinarnej. Po każdym odcinku odpada jeden z nich, a zwycięzca wygra 100 tys. zł i dostanie pracę w restauracji Atelier Amaro.

Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” ogląda 1,5 mln widzów. Show przegrywa z TVP2 i TVN

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Bardzo dobry program rozrywkowy. Chyba najlepszy teraz w telewizji.
0 0
odpowiedź
User
dfdfdf
Najlepszy w tv?Weź się człowieku Solorza nie ośmieszaj...
0 0
odpowiedź
User
Maxwell
Jak na te trudne pasmo, to program nieźle się trzyma. Drugie miejsce w grupie 16-49 (ważnej dla reklamodawców) napawa optymizmem, że być może wiosną zobaczymy kolejną odsłonę.
0 0
odpowiedź