Hill+Knowlton Strategies Poland: wpływy 19 proc. w górę, bez 1 mln zł zysku
Agencja komunikacji Hill+Knowlton Strategies Poland (należy do koncernu WPP) w ub.r. zwiększyła przychody o 18,7 proc. do 19,08 mln zł, natomiast przy wzroście kosztów operacyjnych o 30 proc. jej zysk netto zmalał z 1,89 mln zł do 845,4 tys. zł.
Przychody krajowe Hill+Knowlton Strategies Poland zwiększyły się z 12,49 do 15,6 mln zł, a te z zagranicy zmalały z 3,58 do 3,48 mln zł.
Wpływy od innych podmiotów z WPP wyniosły w ub.r. 1,07 mln zł, wobec 204 tys. zł rok wcześniej. Na zeszłoroczną kwotę złożyło się m.in. 670,6 tys. zł od Scholz & Friends Berlin, 142,5 tys. zł od holenderskiej spółki Hill and Kowlton Strategies i 111,2 tys. zł od Geometry Prague.
Wydatki operacyjne agencji poszły w górę z 13,78 do 17,87 mln zł, z czego wartość sprzedanych towarów i materiałów - z 4,98 do 7,2 mln zł. Koszty usług obcych wzrosły z 3,09 do 4,46 mln zł, wynagrodzeń - z 4,45 do 4,55 mln zł, a ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń pracowniczych - z 714,9 do 960 tys. zł.
W agencji pracowały w ub.r. 33 osoby. Firma zaznaczyła w sprawozdaniu, że przeniosła się do wspólnej warszawskiej siedziby wszystkich spółek zależnych WPP, „co ma na celu między innymi polepszenie współpracy, kompleksowe podejście do oferty i obsługi klientów, lepsze wykorzystanie wspólnej powierzchni oraz zasobów”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Hill+Knowlton Strategies Poland osiągnęła w ub.r. 1,22 mln zł zysku operacyjnego i 845,4 tys. zł zysku netto, wobec odpowiednio 2,18 i 1,89 mln zł rok wcześniej.
Zeszłoroczny zysk netto pozostawiono w agencji.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2021 r., a poprzedni - 2020 r.
Dołącz do dyskusji: Hill+Knowlton Strategies Poland: wpływy 19 proc. w górę, bez 1 mln zł zysku