Hisense przedłuża współpracę z Paris Saint-Germain
Firma Hisense, producent sprzętu RTV i AGD rozpoczyna drugi rok partnerstwa klubem piłkarskim Paris Saint-Germain.
- Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem drugiego sezonu naszej współpracy. Paris Saint-Germain to jeden z największych i najszybciej rozwijających się klubów piłkarskich na świecie. Mamy nadzieję, że sukcesy osiągnięte w pierwszym sezonie będą kontynuowane, a kibice będą cieszyć się z oglądania meczów w najwyższej możliwej jakości obrazu telewizorów Hisense. Podpisanie nowych kontraktów z najlepszymi zawodnikami na świecie sprawia, że kolejny sezon będzie jeszcze bardziej ekscytujący - komentuje Candy Pang, global general marketing manager w Hisense.
Firma zdradza, że pierwszy rok partnerstwa napędził ogromną sprzedaż, pomógł też podnieść świadomość marki zarówno w Europie jak i na świecie. Wspólna kampania marketingowa z początku roku - „Szczegóły robią różnicę”, odbiła się szerokim echem w internecie i spotkała się z ogromnym zaangażowaniem fanów w kanałach społecznościowych. Brali w niej udział m.in. tacy zawodnicy jak Neymar, Keylor Navas, Ángel Di María, Ander Herrera czy Presnel Kimpembe.
- Obserwowanie partnerstwa Hisense i Paris Saint-Germain w pierwszym roku współpracy było fantastyczne. Kampanie marketingowe Hisense z udziałem gwiazd PSG, w tym kampania „Szczegóły robią różnicę”, pozwoliły nam przedstawić produkty Hisense w innowacyjny sposób. Nie możemy sie doczekać, aby zobaczyć jak nasz partnerstwo rozwinie się w kolejnym sezonie – powiedział Marc Armstrong, chief partnerships officer w Paris Saint-Germain.
W ramach nowej współpracy Hisense dostarczy do klubu szeroką gamę innowacyjnych urządzeń. Stworzy także specjalną strefę produktową na stadionie Parc des Princes, aby fani mogli z bliska poznać funkcjonalność produktów marki.
Sprzedaż produktów dzięki współpracy rośnie
Hisense kontynuuje wspieranie najważniejszych wydarzeń sportowych na całym świecie. Niedawno firma była partnerem EURO 2020, wspiera również Finały Ligi Narodów UEFA, a w przyszłym roku angażuje się w Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze.
- To dla nas niezmiernie ważne, aby produkty Hisense swoją jakością i zaawansowaniem technologicznym zdobywały uznanie wśród kibiców na całym świecie. Partnerstwa biznesowe z tak uznanymi wydarzeniami, a także klubami o takiej renomie jak Paris Saint-Germain potwierdzają, że Hisense to kluczowy gracz na rynku RTV – Kinga Zwierzchowska, head of sales, Grupa Hisense Polska.
Od rozpoczęcia współpracy w sierpniu 2020 roku do zakończenia sezonu w maju 2021 roku, na rynku francuskim odnotowano wzrost przychodów o 101 proc. Szacuje się, że w pierwszych 6 miesiącach 2021 roku sprzedaż telewizorów wzrośnie o 100 proc., wspierana przez 6 proc. wzrost świadomości marki.
Firma podaje, że rosnąca popularność klubu i stale powiększająca się liczba fanów sprawiły, że wzrost sprzedaży odnotowano także na innych rynkach, w tym w Ameryce Południowej. W Chile współpraca Hisense z PSG przyczyniła się do wzrostu sprzedaży telewizorów o ponad 350 proc., podczas gdy przychody ze sprzedaży urządzeń AGD wzrosły o 940 proc.. W Panamie w okresie od sierpnia 2020 do maja 2021, sprzedaż telewizorów wzrosła o 499 proc.
Dołącz do dyskusji: Hisense przedłuża współpracę z Paris Saint-Germain