Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze
Hisense, producent elektroniki użytkowej i sprzętu AGD został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze. Marka będzie miała możliwość zaangażowania się w wydarzenie na miejscu oraz umieszczenia swojego logotypu na różnych platformach FIFA. Pojawi się także w globalnych kampaniach reklamowych.
Hisense rozpoczęło współpracę z Federacją Piłkarską FIFA w 2017 roku podczas turnieju w Rosji. W jej ramach klienci Hisense zyskują dostęp do specjalnie stworzonych materiałów wideo na żądanie, wykorzystujących treści z poprzednich Mistrzostw Świata FIFA. Materiały są dostarczane za pośrednictwem zintegrowanego rozwiązania - platformy telewizyjnej - VIDAA smart.
Teraz marka podpisała kontrakt, na mocy którego została oficjalnym sponsorem Mundialu, który odbędzie się w 2022 roku w Katarze.
- Nasze zaangażowanie w kolejne światowej klasy wydarzenia sportowe są wyrazem determinacji Hisense, by stać się marką międzynarodową. Aktywnie uczestnicząc w najważniejszych eventach sportowych budujemy silniejsze relacje z konsumentami na całym świecie i rozwijamy markę Hisense w skali globalnej. Jesteśmy przekonani, że daje nam to solidne podstawy, aby konkurować z najbardziej innowacyjnymi markami na świecie, a docelowo - by stać się światowym liderem - powiedział Jia Shaoqian, dyrektor generalny Hisense Group.
Firma Hisense jest także oficjalnym partnerem Euro 2020 oraz sponsorem klubu PSG.
Rozgrywki w ramach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze zostały zaplanowane między 21 listopada a 18 grudnia 2022.
Dołącz do dyskusji: Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze