Hit Louisa Armstronga w reklamie Pilsner Urquell (wideo)
Pod hasłem „Nic nie pobije oryginału” ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Przygotowały ją McCann Worldgroup, Mustard, Zenith i Tailor Made PR.
Inspiracją do stworzenia spotu reklamowego był popularny utwór Louisa Armstronga „What A Wonderful World”, który od lat jest odtwarzany przez muzyków na całym świecie. Marka poprzez nawiązanie do jazzowego singla, pokazuje, że częste naśladownictwo nie jest niczym złym, a wręcz przeciwnie, jest miarą prawdziwego sukcesu. Nic jednak nie jest w stanie dorównać oryginałowi.
Spot emitowany jest we wszystkich największych polskich stacjach telewizyjnych.
Międzynarodowa kampania Pilsner Urquell
Reklama została przygotowana w ramach międzynarodowej kampanii marki. Poza Polską objęła również Węgry. Do jej realizacji przesłuchano 50 muzyków, wykonujących w różnych, charakterystycznych dla siebie stylach, jedną z najpopularniejszych piosenek Armstronga.
Emisji reklamy towarzyszą działania digitalowe, za które odpowiada czeska agencja Mustard oraz komunikacja PR prowadzona przez Tailor Made PR. Kreację przygotowała McCann Worldgroup, zakupem mediów zajął się Zenith.
Dołącz do dyskusji: Hit Louisa Armstronga w reklamie Pilsner Urquell (wideo)