„Hobbit” reklamowany w telewizji hybrydowej TVP
Kampania reklamowa filmu „Hobbit: Niezwykła podróż” obejmuje również platformę hybrydową (HbbTV) Telewizji Polskiej. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Hypermedia Isobar i Carat Polska.
W ramach kampanii filmu „Hobbit: Niezwykła podróż” na platformie hybrydowej TVP jego spot przez najbliższy miesiąc będzie emitowany w weekendy od godz. 19 do 23 na kanałach TVP 1 i TVP 2. W filmiku Gandalf zachęca do zapoznania się z dodatkowymi informacjami o produkcji, co można zrobić, wybierając czerwony przycisk na pilocie. Uruchamia się w ten sposób aplikację dającą dostęp do bogatej galerii zdjęć i dwóch zwiastunów „Hobbita”.
„Hobbit” to pierwszy film reklamowany na platformie hybrydowej Telewizji Polskiej. Przypomnijmy, że TVP uruchomiła ją w połowie br., po czym sukcesywnie rozwija, np. przed tygodniem wprowadzając dwie nowe aplikacje: główną i dedykowaną Teatrowi Telewizji (przeczytaj o tym więcej).
Kreacją i produkcją aplikacji „Hobbita” zajęła się agencja Hypermedia Isobar, a przygotowaniem całej kampanii - dom mediowy Carat Polska.
Film „Hobbit: Niezwykła podróż” wchodzi do polskich kin 25 grudnia, a jego dystrybutorem jest Forum Film (przeczytaj więcej i obejrzyj zwiastuny).
Dołącz do dyskusji: „Hobbit” reklamowany w telewizji hybrydowej TVP