Hołowczyc i Czachor znów reklamują oleje Platinum
W radiu, prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej oleju Platinum z udziałem polskich kierowców rajdowych, m.in. Krzysztofa Hołowczyca i Jacka Czachora.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa oleju Platinum jest skierowana do właścicieli aut i kierowców, mając na celu zwiększenie świadomości i sprzedaży zarówno tej marki, jak i innych olejów Orlen Oil. Przekaz pod hasłem „Oleje testowane przez ekspertów” opiera się na wizerunku polskich kierowców rajdowych: Krzysztofa Hołowczyca, Jacka Czachora, Marka Dąbrowskiego i Jakuba Przygońskiego. Obecne działania to kolejny etap akcji realizowanej poprzednio jesienią ubiegłego roku (więcej – link: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/holowczyc-i-czachor-reklamuja-oleje-platinum).
Kampania jest prowadzona przede wszystkim w radiu (m.in. RMF FM, Radio ZET, Polskie Radio III, Eska, Złote Przeboje, Tok FM, Vox), prasie (czasopisma branżowe, m.in. „Auto Moto”, „Auto Świat”, „Auto Motor i Sport”, „Giełda Samochodowa”, „Auto Market Truck”, „Biznes Truck”, „Auto Bit”, „Auto Biznes”, i tygodniki opinii: „Angora”, „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek”), internecie (m.in. Onet, Interia, Nasza-Klasa) oraz na outdoorze (kilkadziesiąt nośników Motorway 12x4 m) i stacjach paliw Orlen, obejmując również reklamę w programie „Zakup kontrolowany” w TVN Turbo.
Akcję – zaplanowaną na cały kwiecień – przygotował Orlen Oil we współpracy z agencją reklamową Demo Effective Launching (kreacja i koordynacja) i domem mediowym Starcom (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Hołowczyc i Czachor znów reklamują oleje Platinum