Homer Simpson w spocie YouTube’a rozwija biznes dzięki reklamom wideo
W nowym spocie promującym serwis YouTube ojciec rodziny Simpsonów udowadnia, że dzięki reklamie w serwisie nawet niewielki biznes może szybko pozyskać klientów.
W klipie Homer Simpson jest właścicielem niewielkiego biznesu o nazwie Mr. Plow zajmującego się usługami odśnieżania. Niestety jego firma podupada, a Homer jest na granicy rozpaczy. Wówczas do akcji wkracza Lisa Simpson, która wchodzi na YouTube’a i zapisuje firmę ojca do programu reklamowego TrueView.
Od tego momentu sytuacja Mr. Plow zmienia się nie do poznania. Dzięki adresowanym do lokalnej społeczności reklamom biznes Homera szybko znajduje nowych klientów, a firma kwitnie.
Na firmowy blogu Google podkreśla, że zadaniem reklamy wykorzystującej rodzinę Simspsonów jest udowodnienie, iż promocja na YouTube nie jest przeznaczona jedynie dla wielkich firm dysponujących pokaźnymi budżetami, ale skuteczne dotarcie do odbiorców jest dostępne również dla tysięcy niewielkich, lokalnych biznesów pracujących na swój sukces.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Camp + King.
Dołącz do dyskusji: Homer Simpson w spocie YouTube’a rozwija biznes dzięki reklamom wideo