„Hotel Paradise” zyskał 118 tys. widzów w TVN7
Wiosenne odcinki programu Siódemki „Hotel Paradise” po tygodniu emisji ogląda średnio 424 tys. widzów, o 118 tys. osób więcej niż nadawany jesienią ub.r. siódmy sezon reality-show - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków ósmego sezonu reality-show „Hotel Paradise”, wyemitowanych w okresie od 4 do 7 marca 2024 roku (od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00) wyniosła 424 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 3,36 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,52 proc. w grupie 16-49 oraz 4,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 895 tys. widzów w 4+.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 5 marca. Śledziło ją średnio 471 tys. osób.
Dla porównania, siódmy sezon „Hotelu Paradise” emitowany jesienią ub.r. po niemal 2 tygodniach emisji śledziło średnio o 79 tys. osób więcej. W okresie od 28 sierpnia do 7 września ub.r. produkcja gromadziła średnio 306 tys. widzów, co dało Siódemce 2,59 proc. udziału w 4+, 4,19 proc. w 16-49 i 3,73 proc. w 16-59.
„Hotel Paradise” to stworzony dla amerykańskiej telewizji FOX reality-show. Formuła programu polega na tym, że grupa singli mieszkająca w luksusowym hotelowym kurorcie w każdym tygodniu musi łączyć się w pary i wspólnie dzielić pokój hotelowy. Pozostała jedna osoba musi sparować się w następnym odcinku, albo opuścić kurort. W to miejsce pojawia się nowy uczestnik.
Ósma seria programu zrealizowana została w Wietnamie w ostatnich miesiącach. Ponownie produkcję prowadzi Klaudia El Dursi.
Dołącz do dyskusji: „Hotel Paradise” zyskał 118 tys. widzów w TVN7